رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: علی رغم همه پیش بینی هایی که شده بود متاسفانه سیل، خسارت های زیادی به شهر یزد وارد کرد و همچنان نیز بروز این خسارت ها ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۶۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹ 21 August 2022

«عزیزالله سیفی» در هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در سیل اخیر به تاسیسات شهری حدود سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان یعنی یک و نیم برابر کل بودجه شهرداری، خسارت وارد شده است، لازم به ذکر است ۷ هزار و ۳۰۰میلیارد تومان به کل استان یزد خسارت وارد شده است.

وی ادامه داد: حدود ۲۶۰ واحد مسکونی در شهر یزد بیش از ۸۰ درصد تخریب شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: هرچند آوار برداری انجام شده و معابر اصلی از نخاله و خاک پاکسازی شده است اما متاسفانه علی رغم فعالیت شبانه روزی کارکنان شهرداری هنوز در برخی از کوچه ها و پارک های سطح شهر میتوان آثار سیل را مشاهده کرد.

سیفی از شهرداری در خواست کرد که حتماً با افزایش پیمانکار و نیرو توسط شهرداری، پاکسازی این کوچه ها و پارک ها هرچه زودتر به اتمام برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد درخصوص فرونشست‌ها نیز گفت: تاکنون ۶۰۰ مورد فرونشست زمین در یزد رخ داده است و در حال حاضر نیز شاهد رخداد فرونشست زمین در مناطق مختلف هستیم که باعث ترافیک می‌شود لذا انتظار می‌رود زمانی که مردم از حادثه فرونشست زمین به شهرداری اطلاع می‌دهند، دستگاه های خدمت‌رسان آمادگی لازم را داشته باشند تا در همان لحظه در صحنه حاضر و مشکل را رفع کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: خسارت ، بودجه ، شهرداری ، سیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار