کد خبر: ۱۰۴۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ 27 April 2022
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: در برخی از ادارات گلایه‌مندی‌های مردم بسیار است و این قابل قبول نیست و مردم از نوع برخورد‌ها در ادارات گلایه‌منداند، در اقتصاد تحریم هستیم در اخلاق که تحریم نیستیم؛ کار مردم را با ملاطفت پیگیری کنید و این خواسته امیرالمومنین است. 

به گزارش تابناک همدان از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی چهارشنبه هفتم اردیبهشت در شورای اداری شهرستان همدان، اظهار کرد: آمار‌های اقتصادی ما باید واقعی بشود و این موضوع ضرورت دارد؛ مدیریت یک بخش ذاتی و ژنی دارد و یک بخش دیگر از آن اکتسابی است و نیازمند تجربه است و تجربه در شناخت سیستم اداری موثر است.

وی افزود: امیرالمومنین مدیریت سیاسی فرهنگی، اقتصادی، انتظامی را به صورت هم‌زمان در آن زمان اجرا می‌کرد و در تاریخ مطرح است. ایشان به دنبال آسایش و رفاه عمومی مردم بودند.

امام جمعه همدان با بیان این‌که در بحث مدیریت اقتصادی نهج‌البلاغه را مطالعه کنید، مطرح کرد: در جمهوری اسلامی نگاه ما باید مقدس و الهی باشد، اما اگر مدیری می‌خواهد موفق بشود باید به کیفیت کار خود توجه کند.

وی اشاره کرد: در برنامه‌ها، طرح‌ها و ایده‌ها مشکلی نداریم، اما آن‌چه مهم است بودن یک مدیر اجرایی قوی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین شعبانی‌موثقی خاطرنشان کرد: در برخی از ادارات گلایه‌مندی‌ها بسیار است و این قابل قبول نیست و ما نیاز به مدیران خوب و باتجربه داریم؛ معیار موفقیت یک دولت این است که مجموعه مدیریتی او چه هدفی را دنبال کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: در پیشگاه الهی مسئول هستیم و به پای این میز هزاران نفر خون داده‌اند و چه بخواهیم چه نخواهیم در آخرت از ما بازخواست خواهند کرد.

وی اضافه کرد: هنوز مادران شهدا چشم انتظارند و هنوز یک همسر شهید چهل سال است دارد تنها زندگی می‌کند؛ نظام جمهوری اسلامی سکولار نیست و نظامی است که چنین پیشینه سنگینی دارد و مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی بسیار سنگین است و عملکرد ما بسیار حساس است.

امام جمعه همدان تاکید کرد: در شرایط سخت اقتصادی، مردم از این کاغذبازی‌ها گلایه دارند؛ مردم از نوع برخورد‌ها در ادارات گلایه‌منداند، در اقتصاد تحریم هستیم در اخلاق که تحریم نیستیم، کار مردم را با ملاطفت پیگیری کنید و این خواسته امیرالمومنین است.

حجت‌الاسلام و المسلمین شعبانی‌موثقی در پایان اشاره کرد: با وجود اختلاف سلیقه در بین مسئولان این مورد موجب بهم ریختن انسجام استان نشده است و جای تقدیر دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار