مدیر کل تعزیرات حکومتی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از فعالیت گشت‌های نظارتی در سطح شهر و تشدید نظارت‌ها بر بازار شب عید خبر داد و گفت: تکرار تخلفات منجر به پلمب ۹ واحد صنفی گردید.
کد خبر: ۱۰۳۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ 03 March 2022

قهرمان شاهی در گفتگو خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سیاست‌های هرساله دستگاه اجرایی مانند سازمان صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی با محوریت تعزیرات حکومتی از اول اسفند ماه زیرساخت‌ها و بستر‌های اجرایی گشت‌های سیار آماده می‌شود.

وی افزود: با آمادگی لازم در کرمانشاه و سایر شهرستان‌ها برنامه ریزی به صورت محوری انجام می‌شود، گشت‌ها به صورت نوبتی صبح و بعد ازظهر از ۱۴ اسفند ماه به صورت کشیک انجام می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: گشت‌ها در حال حاضر به صورت نوبتی انجام می‌شود، شعبه هم در تعزیرات مشخص شده که سریعا به پرونده‌های متشکله رسیدگی و نتایج را اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم نیز از طریق رسانه‌ها انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: گشت‌ها از ۱۴ اسفند به صورت کشیک و از اول اسفند به صورت نوبتی
هر روز دو نوبت صبح و دو نوبت بعد از ظهر در کنار گشت‌های دستگاه های، بر بازار نظارت می‌کنند به این ترتیب ممکن است در یک روزحدود ۵ اکیپ در یک شهر فعال باشد.

شاهی تاکید کرد: به همین جهت در حال حاضر پرونده‌هایی تشکیل دادیم، بازرسی انبار‌ها و بازرسی کالا‌های احتکاری نیز در حال انجام است دو روز گذشته ۷ واحد صنفی متخلف در سطح شهر کرمانشاه شناسایی شده و به دلیل تکرار تخلفات پلاکارد نصب کردیم و تکرار تخلفات منجر به پلمب ۹ واحد صنفی گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار