مدیر کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از برگزاری آیین تقدیر از مربیان برتر ورزشی توسط اداره کل محیط زیست کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 24 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه احد جلیلیان در آیین نکوداشت مربیان برتر سال در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امید داریم این رویداد ارزشمند ادامه داشته و از این ظرفیت استفاده شود، اداره کل محیط زیست ۱۰ منطقه تحت مدیریت دارد و در تفاهم نامه می‌توان از این ظرفیت بهره برد، منطقه بوزین مره خیل و تالاب هشیلان بخشی از این ظرفیت است.

وی با اشاره به اینکه باید در راستای اعتلای فرهنگ محیط زیستی تلاش کرد، افزود: پیشنهاد می‌کنیم مدارکی از دوستان اخذ شود و کارت همیاری به عنوان حافظان محیط زیست به آن‌ها ارائه دهیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه تعداد محیط بانان ما کمتر از ۶۰ نفر است، خاطر نشان کرد: قطعا نیازمند حمایت اعضای حاضر در جلسه هستیم و این حمایت‌ها قطعا به ما کمک زیادی می‌کنند.

وی تصریح کرد: این کارت برای این است که ورزشکاران در منطقه اگر مورد تخلف مشاهده کردند با راهنمایی و آموزش تذکر دهند.

جلیلیان با اشاره به اینکه کرمانشاه برای حمایت از گونه‌های نادر زیست محیطی استان کرمانشاه و بهره مندی از ظرفیت ها‌ی آن در زمینه حفظ «شوکا» بعنوان نماد زیست محیطی ورزش استان کرمانشاه انتخاب و معرفی شد، یادآور شد: امید است بتوانیم به سمتی برویم که بتوانیم این نماد را کشوری کنیم.

در پایان ضمن قدردانی از حضور اعضا جوایز به مربیان برتر اهدا شد و اسامی مربیان برتر شامل  آزاده قمری مربی برتر فوتبال بانوان استان، رسول یوسف وند مربی پایه، عبدالرضا عظیمی مربی جوانان آب غرب، وحید قادری مربی بزرگسالان و حسین همتیان  مربی فوتسال انتخاب شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار