سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد ۶۰۰ تخت در بیمارستان‌های استان برای درمان بیماران کرونایی تجهیز شده است.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 21 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه قباد محمدی اظهار داشت: متاسفانه در پیک ششم کرونا هستیم و تمام شهر‌های استان جز شهر دالاهو در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد مرگ و میر قطعی کرونایی به ۷ نفر در روز رسیده است و این زنگ خطر و هشداری است که پروتکل‌های بهداشتی همچون گذشته رعایت شده و مردم واکسیناسیون را جدی بگیرند.

محمدی تصریح کرد: در هفته‌های اخیر تعداد بستری‌ها نیز افزایش یافته است وهم اکنون بیش از ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: آنگونه که شایع شده بود سویه اُمیکرون سبک است اینطور نیست و حتی در بعضی موارد شدید‌تر هم عمل می‌کند و درگیری‌ها و عوارض شدیدتری را در فرد ایجاد می‌کند.

محمدی با بیان اینکه هماهنگی‌ها و اقدامات لازم جهت افزایش تعداد تخت‌های بستری کرونایی و تخت‌های ویژه‌ی این بیماران در بیمارستان‌های استان افزایش یابد انجام شده، گفت: هم اکنون حدود ۶۰۰ تخت برای درمان بیماران کرونایی در استان تجهیز شده است که در صورت افزایش موارد بستری و نیاز به تخت بیشتر، اعمال جراحی الکتیو در بیمارستان‌ها لغو می‌شود و تخت‌های بیشتری به بیماران کرونایی اختصاص خواهد یافت و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بیماری پشت در بیمارستان‌ها نماند.

وی عنوان کرد: همچنین امکانات و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های درگیر کرونا تامین شده است و مشکلی از نظر تامین دارو و تجهیزات در استان نداریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد: از مردم درخوایت داریم از دور همی‌ها دوری کنند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند و واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار