فرماندار سرپل ذهاب در گفتگو با تابناک:
فرماندار سرپل ذهاب گفت: تا زمانی که به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجه باشیم هیچ محدودیتی اثربخش نیست و آنچه که بسیار مهم است حفاظت فردی در مقابل بیماری کرونا است.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 13 February 2022


بی اعتنایی به پروتکل های بهداشتی، اثر بخشی محدودیت ها را کاهش می دهد

نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شیوع ویروس اومیکرون نقشه کشور را قرمز کرد و متاسفانه شهرستان سرپل ذهاب نیز به جمع شهرستان های قرمز اضافه شد.

وی افزود: برای مقابله با بیماری مدارس را تا آخر هفته غیر حضوری هستند و محدودیت های تردد و سایر محدودیت ها تابع قوانین و مقررات است که بر اساس همان قوانین رنگ های قرمز اعمال می شود.

فرماندار سرپل ذهاب با بیان اینکه محدودیت ها خیلی اثر گذار نیست، تصریح کرد: چیزی که عملا مشاهده کردم این است که تنها رعایت فردی می تواند معجزه گر برای برون رفت از این شرایط باشد همانطور که مشاهده می کنید در کمال تاسف برخی از افراد با اینکه درگیر بیماری شدند مراعات خانواده، نزدیکان و همشهریان خود را نمی کنند.

فرزادی پور با اشاره به اینکه عدم رعایت افراد مبتلا در خانه و خانواده ها منجر به انتشار بیماری در داخل جامعه می شود، خاطر نشان کرد: هیچ محدودیتی راهگشا نیست مگر اینکه مردم رعایت کنند و از انتقال بیماری به سایرین جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: اما اکنون مهمترین مساله که باید به آن توجه کنیم حفاظت فردی خودمان است و در صورت درگیری مانع انتقال آن به دیگری شویم، در غیر این صورت با بی اعتنایی به پروتکل های بهداشتی هیچ محدودیتی نتیجه بخش نیست.

فرزادی پور بر انجام وظایف مسئولین در راستای اعمال محدودیت ها و جلوگیری از انتشار بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: ما وظایفی داریم و سعی می کنیم این وظیفه را انجام دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار