استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: مردم مومن، قهرمان و مقاوم استان کرمانشاه لایق بهترین و شایسته‌ترین خدمات در عرصه‌های مختلف هستند.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 06 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای چهر از توابع شهرستان هرسین که با حضور معاونین عمرانی و اقتصادی استاندار کرمانشاه امام جمعه و فرماندار شهرستان هرسین برگزار شد؛ اظهار کرد: شهرستان هرسین به دارالمومنین مشهور است و عالمان و شخصیت‌های ممتاز مذهبی این دیار در کشور و دنیای اسلام شناخته شده هستند.

وی در ادامه به نقش آفرینی برجسته مردم هرسین در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: هرسین یکی از شهرستان‌های بسیار اثرگذار در دوران دفاع مقدس بود و شهدای بسیاری را تقدیم اسلام و انقلاب کرد و ما به عنوان خدمتگزار باید بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش خدمات گسترده و همه جانبه انقلاب اسلامی را با وضعیت دشوار مردم در دوران رژیم پهلوی غیرقابل مقایسه دانست و گفت: در پیش از انقلاب اسلامی، روستا‌های کرمانشاه، برق، گاز و تلفن نداشتند و مردم از آب چشمه‌ها استفاده می‌کردند، ولی امروز به برکت جمهوری اسلامی، از این زیرساخت‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: مردم استان کرمانشاه در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی زیر بمباران بودند و فرزندانشان در جبهه‌های جنگ دلاورانه با دشمن مقابله می‌کردند و این مردم مقاوم و قهرمان شایسته بهترین خدمات هستند.

امیری مقدم با تاکید بر ضرروت اجرای پروژه‌ها با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن در ادامه عنوان کرد: امیدوارم مردم این حوزه هر چه سریعتر از مواهب این پروژه آب رسانی بهره‌مند شوند.

این پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی اجرا می‌شود و با بهره برداری از آن ۷۲۰ خانوار از نعمت آب شرب برخوردار می‌شوند.

در این مراسم با حضور معاونین عمرانی و اقتصادی استاندار کرمانشاه، امام جمعه هرسین، فرماندار شهرستان هرسین، مدیرکل آبفا و مدیران محلی برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار