بسته ی پلیسی تابناک همدان
رييس پليس آگاهي استان همدان از توقيف يک دستگاه خودرو يخچال دار و کشف 5 تن مرغ ذبح شده قاچاق به ارزش 300 ميليون ريال خبر داد
کد خبر: ۱۰۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 28 September 2015

توقيف 102دستگاه وسيله نقليه مزاحم ومتخلف در آستانه بازگشايي مدارس در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از توقيف 102دستگاه وسائط نقليه مزاحم ومتخلف در آستانه بازگشايي مدارس در نتيجه اجراي طرح منطقه اي پليس در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ "داود علي بخشي" در تاييد خبر خود بيان داشت: در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي بويژه طرح منطقه اي که با هدف نا امن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان در آستانه بازگشايي مدارس انجام شد، انتظامي شهرستان با استفاده از توان و امکانات موجود، در سطح نقاط آلوده اقدام به اجراي طرح هاي مربوطه نمود که به توفيقات وکشفيات چشمگيري دست يافت .

وي از موفقيت پليس در کشف مواد مخدر ، دستگيري معتادين تابلو ، خرده فروش وسارق وهمچنين توقيف خودروها و موتور سيکلت سوران مزاحم و متخلف درنتيجه اجراي اينگونه طرح ها خبرداد.

فرماندهي انتظامي شهرستان ادامه داد: علاوه بر کشف مقداري انواع موادمخدر وجمع آوري تعداد چشمگيري اقلام ضدفرهنگي و ممنوعه، تعداد10 نفر معتاد وخرده فروش مواد مخدر دستگير و همچنين تعداد 28 دستگاه خودرو و 74دستگاه موتور سيکلت مزاحم و متخلف توقيف و به پارکينگ منتقل شدند .

اين مقام انتظامي درخاتمه ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم در حوزه هاي مختلف با پليس ، خواستار تعامل بيشتر آنان با پليس در اجراي طرح هاي مربوطه شد.


توقيف سواري مزدا با 41 ميليون خلافي

رئيس پليس راه استان همدان از توقيف يك دستگاه خودروي سواري مزدا با 41 ميليون و 200 هزار ريال خلافي در خبر داد.

سرهنگ "مهدي شاکري"گفت: ماموران پليس راه استان همدان هنگام كنترل خودروهاي عبوري يک دستگاه خودروي سواري مزدا را به دليل سرعت زياد متوقف کردند.

وي افزود: در بررسي هاي صورت گرفته و با استعلام خلافي خودرو مشخص شد اين خودرو داراي 41 ميليون و 200 هزار ريال خلافي پرداخت نشده است.

رئيس پليس راه استان همدانتصريح کرد: در راستاي ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي که عنوان مي دارد چناچه خودرويي داراي جريمه پرداخت نشده به مبلغ بيش از 10ميليون ريال باشد، خودرو توقيف و راننده آن به مراجع قضائي معرفي خواهد شد كه خودرو مذكور نيز توقيف و جهت سير مراحل قانوني روانه پارکينگ شد.


توقيف پژو پارس با خلافي 33 ميليون و 500 هزار ريال در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان ازتوقيف يک دستگاه خودرو سواري پژو پارس با خلافي 33ميليون و 500 هزاريال در نتيجه اجراي طرح هاي مربوطه در اين شهرستان خبرداد.

سرهنگ "داود علي بخشي" درتائيدخبرخودبيان داشت: يگان هاي تابعه با بهره گيري از توان وامکانات موجودبه اجراي طرح هاي پيشگيرانه با هدف ارتقاء احساس امنيت دربين شهروندان پرداختند.

وي با اشاره به نتيجه اجراي طرح هاي مربوطه اظهارداشت: عوامل پليس راهنمايي ورانندگي شهرستان با هدف اجراي قانون،طرح شناسايي وتوقيف وسائط نقليه مزاحم ومتخلف وهمچنين خودروهاي باتخلف بالاي10ميليون ريال را اجرا وضمن استقرار درمرکز وميادين اصلي شهرو پوشش دادن مناطق حاشيه اي ، موفق به شناسايي وتوقيف يکدستگاه خودرو سواري پژو پارس با خلافي 33ميليون و 500 هزار ريال در اين راستا وانتقال آن به پارکينگ شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه ضمن تاکيد بر اين موضوع که پليس دراجراي قانون با متخلفان مماشات نخواهدکرد، خواستار توجه رانندگان بويژه راکبين موتورسيکلت به رعايت قوانين ومقررات راهنمايي ورانندگي وسايرضوابط مربوطه شد.


دستگيري 5 سارق حرفه اي در بهار

فرمانده انتظامي شهرستان "بهار" همدان از دستگيري 5 نفر سارق حرفه اي در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "جمشيد باقري" در تشريح اين خبر گفت: با تلاش و زحمات پليس شهرستان بهار، سارق حرفه اي که زنان مسافر و تنها را سوار مي کرد و در طول مسير با تهديد چاقو اقدام به سرقت طلا و زيورآلات اين زنان مي نمود، با شگرد هاي پليس آگاهي شهرستان بهار در چنگال قانون گرفتار شد.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: در پي شکايت فردي طي هفته گذشته مبني بر به سرقت رفتن طلا و زيورآلاتش در مسير استان همجوار منتهي به شهرستان بهار توسط يک راننده با تهديد چاقو، سريعاً دستور دستگيري اين سارق در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: با تلاش اين پليس طي روز گذشته فرد سارق حرفه اي و سابقه دار شناسائي و دستگير شد که پس از دستگيري علاوه بر اعتراف به بزه ارتکابي به يک فقره سرقت ديگر مشابه با اين سرقت اعتراف کرد و پس از معرفي به مرجع قضايي شهرستان روانه زندان شد.

اين مقام انتظامي در ادامه دستگيري يک نفر سارق موتور سيکلت، دو نفر سارق خودرو و يک نفر سارق ابزارآلات کشاورزي را از ديگر اقدامات اين پليس طي 24 ساعت گذشته عنوان کرد.

سرهنگ باقري با اشاره به نوع سرقت ها و در توصيه هاي پليسي به مردم عزيز عنوان داشت:

- مسافران مسير هاي بين شهري و درون شهري هرگز براي سفر خود، خودرو هاي ناشناس و شخصي را انتخاب نکنند و با استفاده از خودروهاي ناوگان مسافربري مجاز، مسافرت نمايند تا در اين راستا مشکلي خود و خانواده را تهديد ننمايد.

- استفاده از قفل هاي فرمان و پدال، دزدگير و پارک نمودن خودرو و موتورسيکلت در مکان هاي امن، از مهمترين و ابتدائي ترين روش هاي پيشگيري از سرقت وسائط نقليه است که متاسفانه همين را هم برخي از شهروندان عزيز رعايت ننموده و دست سارقان را در ارتکاب به پديده شوم سرقت باز مي نمايند.

- با توجه به اتمام فصل کشاورزي و برداشت محصولات از زمين هاي کشاورزي، کشاورزان بايد با جمع آوري به موقع ابزارآلات در زمين هاي کشاورزي، پليس را در پيشگيري از اين گونه سرقت ها ياري کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار درخاتمه خواستار مشارکت مردم در ايجاد امنيت و احساس مسئوليت در قبال مسائلي پيش رو با تماس به موقع با سامانه فوريت هاي پليسي 110 شد و با معرفي شماره تماس 197 و 116 آمادگي فرماندهي انتظامي شهرستان بهار را جهت دريافت هرگونه پيشنهاد، انتقادو شکايات اعلام کرد.


توقيف 5 محموله گمرکي قاچاق به ارزش 400 ميليون ريال در بهار

فرمانده انتظامي شهرستان "بهار" همدان از توقيف پنج محموله گمرکي قاچاق به ارزش 400 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "جمشيد باقري" در تشريح اين خبر گفتماموران مستقر در محورهاي ورودي شهرستان بهار در حين انجام وظيفه 5 دستگاه خودرو حامل کالاي قاچاق که قصد عبور از اين شهرستان به سمت استان هاي مرکزي کشور را داشتند توقيف کردند.

وي افزود: طي عمليات هاي ياد شده 4 دستگاه خودرو پژو 405 و يک دستگاه خودرو سمند متوقف شد که در بازرسي هاي صورت گرفته از خودروهاي مذکور 180 عدد قابلمه آگرين نسوز، 86 ثوب انواع البسه، 50 تخته پتو و انواع لوازم آرايشي و شش دستگاه تلويزيون ال اي دي قاچاق کشف شد.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: 5 دستگاه خودرو توقيف شده روانه پارکينگ و تعداد 7 نفر که در اين خصوص دستگير شده بودند پس از تکميل پرونده و اخذ نظريه و تاييد گمرک استان در قاچاق بودن کالاهاي حمل شده و ارزش گذاري جمعاً به مبلغ 400 ميليون ، جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي و برخورد قانوني از سوي آن مرجع با نامبرگان صورت گرفت.

سرهنگ " باقري" در خاتمه و در توصيه به افرادي که قصد وارد شدن به عرصه تجارت سياه (قاچاق کالا) دارند عنوان کرد: قاچاق کالا خود خواهي فردي است که زيان اين خود خواهي فردي را بايد جامعه با از دست دادن ظرفيت هاي توليدي پرداخت نمايد لذا توصيه مي شود در اين مسير که از دور همچون سرابي بيش نيست و هيچ منفعتي نه شرعا و نه عقلا به صاحبان اين تجارت سياه نمي رساند، وارد نشوند.

وي ازمردم عزيز خواستار مشارکت در ايجاد امنيت و احساس مسئوليت در قبال مسائل پيش رو با تماس به موقع به سامانه فوريت هاي پليسي 110 شد و با معرفي شماره تماس 197 و 116 آمادگي فرماندهي انتظامي شهرستان بهار را جهت دريافت هرگونه پيشنهاد، انتقادو شکايات اعلام کرد.


کشف 528 راس احشام قاچاق و غير بهداشتي در بهار

فرمانده انتظامي شهرستان "بهار" همدان از توقيف 4 محموله با تعداد 528 راس احشام قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "جمشيد باقري" در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان بهار هنگام گشت زني در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان 4 دستگاه خودرو که از استان هاي همجوار عازم اين شهرستان بود براي بازرسي متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسي از اين خودروها جمعاً تعداد 528 راس احشام قاچاق خارج از شبکه و فاقد مجوز دامپزشکي کشف شد.

اين مقام انتظامي ضمن اشاره به دستگيري 4 متهم در اين راستا تصريح کرد: دام هاي کشف شده تحويل اداره دامپزشکي اين شهرستان شد.

سرهنگ باقري در خاتمه و در توصيه به مردم عزيز کشورمان در هوشياري و اطمينان از داشتن پروانه بهداشتي احشام در هنگام خريد احشام عنوان کرد: مردم عزيز به ياد داشته باشند که خريد احشام تنها از مراکز تحت نظارت دامپزشکي و بهداشت که جهت عرضه احشام داير شده، مطمئن مي باشد چرا که با حضور پزشک و کارشناسان بهداشت در اين اماکن ضمن نظارت به ورود و خروج احشام سالم و بهداشتي سلامت خريداران و مصرف کنندگان را مد نظر قرار مي دهند.


کشف 175ميليون ريال کالاي قاچاق در همدان

رييس پليس آگاهي استان همدان از توقيف 2 محموله قاچاق به ارزش 175ميليون ريال در محورهاي همدان خبر داد.

سرهنگ "رضا زارعي" با بيان اين مطلب گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي همدان با تشديد اقدامات اطلاعاتي و كنترلي در محورهاي مواصلاتي استان و همچنين ايستگاه بازرسي شهيد زارعي و كنترل خودروهاي عبوري موفق به كشف 2 محموله كالاي قاچاق طي 24ساعت گذشته شدند.

وي افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارزپليس آگاهي همدان حين كنترل خودروهاي عبوري، 2 دستگاه خودرو که از محورهاي مواصلاتي همدان عبور مي کردند را توقيف و اقدام به بررسي بار آنها کردند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: در اين دو عمليات يک دستگاه سواري پرايد و يک دستگاه سواري پژو که از شهرستان بانه به سمت همدان و اصفهان در حرکت بودند، متوقف شدند.

سرهنگ زارعي بيان داشت: در بازرسي هاي فني صورت گرفته از خودروهاي مذکور تعداد 6 هزار و 168 عدد انواع لوازم آرايشي و بهداشتي، 5 دستگاه لوستر، 6 دستگاه دوربين مداربسته، يک دستگاه دي وي ار، يک دستگاه پول شمار، يک دستگاه ترازو، 6 فيش دوربين، 2 دستگاه گوشي تلفن همراه و 5 دستگاه ماشين حساب خارجي قاچاق کشف شد.

رييس پليس آگاهي استان همدان با اشاره به اين که طي اين دو عمليات 3 نفر قاچاقچي دستگير شد، خاطرنشان ساخت: ارزش کالاهاي کشف شده بيش از 175 ميليون ريال برآورد شد.


توقيف 5 تن مرغ ذبح شده قاچاق در همدان

رييس پليس آگاهي استان همدان از توقيف يک دستگاه خودرو يخچال دار و کشف 5 تن مرغ ذبح شده قاچاق به ارزش 300 ميليون ريال خبر داد.

سرهنگ "رضا زارعي" در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي خبري مبني بر قاچاق مرغ ذبح شده توسط قاچاقچيان غرب كشور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي همدان اقدامات اطلاعاتي و كنترلي در محورهاي مواصلاتي استان همدان را به اجرا گذاشتند.

وي افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز حين كنترل خودروهاي عبوري در موقعيت ايستگاه بازرسي شهيد زارعي يك دستگاه خودرو كاميون يخچالدار كه از سمت قروه به همدان در حال حركت بود را متوقف و اقدام به بررسي کردند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: در بررسي به عمل آمده از خودرو مذکور5 تن مرغ ذبح شده فاقد مدارك قانوني و پزشكي به ارزش 300 ميليون ريال کشف و راننده خودرو دستگير شد که متهم به همراه خودرو موصوف به پست قرنطينه دامپزشكي مستقر در ايستگاه تحويل شد.


توقيف 201دستگاه وسايط نقليه متخلف در فامنين

فرمانده انتظامي شهرستان "فامنين" همدان از اجراي چندين طرح در جهت ارتقاي امنيت اجتماعي سطح شهرستان و توقيف 201 دستگاه وسيله نقليه خبرداد.

سرهنگ "نوري" بيان داشت: در راستاي استمرار امنيت وآرامش در سطح شهرستان، انتظامي شهرستان فامنين طي 15 روز گذشته از شهريورماه با بکارگيري توان پليس هاي تخصصي و يگان هاي انتظامي اقدام به اجراي طرح هاي مختلف در نقاط آلوده و شلوغ شهرستان کرد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: توقيف 74 دستگاه خودرو و127 دستگاه موتورسيکلت متخلف، دستگيري 11نفر خرده فروش مواد مخدر، 5 نفر سارق و5 نفر معتاد پرخطر، کشف 648گرم ترياک و 59 گرم ساير مواد مخدر از نتايج اين طرح مي باشد.

وي در خاتمه با اشاره به اين که طرح هاي اجراشده بازخورد خوبي در راستاي احساس امنيت در بين شهروندان داشت، افزود: انتظامي فامنين با تمام توان و به صورت مستمر اقدام به اجراي اين گونه طرح ها مي کند.


دستگيري سارق منزل پرده از راز قتل چندين ساله برداشت

فرمانده انتظامي شهرستان "تويسرکان" همدان از دستگيري سارق منزل با 17 فقره سرقت و اعتراف وي به يک فقره قتل چندين ساله در شهرستان تويسرکان خبر داد.

سرهنگ "محمد معصومي" با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در شهرستان تويسرکان با روشي خاص، موضوع بصورت ويژه در دستور کار مأموران پليس اگاهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان گفت: :مأموران انتظامي با تحقيقات و پيگيري هاي به عمل آمده و با استفاده از روش هاي خاص پليسي و تلاش هاي شبانه روزي خود در نهايت موفق به شناسايي سارق شدند و با هماهنگي مقام قضايي و کسب مجوز قانوني در يک عمليات غافلگيرانه وارد مخفيگاه وي در يکي از شهرستان هاي همجوار شده و طي يک عمليات غافلگيرانه نامبرده را دستگير و جهت بررسي و بازجويي بيشتر به اداره پليس منتقل کردند.

سرهنگ معصومي ادامه داد: متهم دستگير شده مورد بازجويي تخصصي پليسي قرار گرفت که صراحتاً به 17 فقره سرقت منزل در شهرستان تويسرکان با آدرسهاي مشخص و7 فقره سرقت ديگر تحت پوشش ماموران نيروي انتظامي در استان البرز ، شهرستان طالقان و صفا دشت و يک فقره قتل عمد در تابستان سال 93 گذشته در شهرستان نهاوند و در حين کف زني معترف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان در خصوص چگونگي پرونده قتل گفت: سارق با همدستي يکي از دوستانش که هم اکنون در زندان مي باشد در شهرستان نهاوند با يک دستگاه پرايد در حين کف زني از شخصي بوده که وقتي مقتول متوجه سرقت پولهايش مي شود به قصد پس گرفتن پولها، خود را به درب خودرو سارق آويزان و توسط سارقان حدود 300 متر بر روي زمين کشانده مي شود که در نهايت با سر به زمين برخورد مي کند که پس از چند روز بستري شدن در بيمارستان بر اثر عارضه مغزي فوت مي کند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در پي اعتراف به قتل توسط سارق دستگير شده، همدست وي نيز که قبلا دستگير و در زندان مي باشد، تحت بازجويي قرار گرفت که در نهايت وي نيز به قتل با همدستي سارق اعتراف و راز اين قتل چندين ساله برملا شد.

سرهنگ محمد معصومي در خاتمه ضمن تاکيد بر رعايت شهروندان به توصيه ها و هشدارهاي پليسي گفت: با توجه به اينکه اکثر سرقت هاي منزل در اثر سهل انگاري و عدم توجه به نکات ايمني راه هاي ورود به منزل اتفاق مي افتد، ضمن استحکام حفاظ مناسب منزل خود، از نگهداري هرگونه اشياء گرانب ها و طلاجات و زيور آلات و وجه نقد در داخل منزل خوداري و اموال قيمتي خود را در داخل گاوصندوق مطمئن و ايمن قرار داده و در هنگام خروج ازمنزل افراد مطمئني را جهت سرکشي از منزل خود مدنظر و هرگونه موارد مشکوک را با مرکز 110 در ميان بگذاريد.


كشف 16 هزار ليتر سوخت قاچاق در ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" همدان از كشف 16 هزار ليتر سوخت قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "شعبان ترك نيا" با اعلام اين خبر گفت: در راستاي مبارزه ي جدي با قاچاق سوخت توسط افراد سودجو و فرصت طلب ، ماموران مبارزه با قاچاق کالا وارزفرماندهي انتظامي شهرستان ملاير در ايستگاه بازرسي پل حرم آباد با انجام كار اطلاعاتي دقيق ، يک دستگاه خودرو کاميون را شناسايي و متوقف کردند.

اين مقام مسئول در ادامه افزود: در بازرسي از اين كاميون تانکر دار 16 هزار ليتر نفت فاقد مجوز حمل و قاچاق كشف شد كه در تحقيقات بعمل آمده مشخص شد، راننده ي كاميون قصد انتقال اين محموله به يكي از استان هاي همجوار را داشته است.

سرهنگ ترک نيا در خاتمه بيان داشت: در اين راستا متهم دستگير و پرونده تحت رسيدگي قانوني قرار گرفت.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار