استاندار همدان مطرح کرد:
کد خبر: ۱۰۲۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ 15 January 2022
علیرضا قاسمی فرزاد، در یادواره شهدای روحانی شهرستان نهاوند که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت تکریم شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها، گفت: نکوداشت نام و یاد شهدا به مثابه تداوم راه و آرمان ارزشمند شهیدان در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب و اسلام است.

به گزارش تابناک همدان، استاندار همدان افزود: روحانیون در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل موجب افزایش روحیه و تقویت امید و انگیزه رزمندگان اسلام می‌شدند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه شهرستان نهاوند مطلع ایثار و شهادت است، گفت: شکل‌گیری گروه انقلابی ابوذر در نهاوند و رشادت و ایثار این گروه نماد و نشانه مردم انقلابی این دیار است که همواره انقلابی بوده و هستند و با تقدیم ۸۵۳ شهید برای اسلام و انقلاب، عمق تعلق خاطر و ارادات خود به انقلاب و نظام را ثابت کردند.

وی در ادامه با تقدیر از دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور برای سفر به استان و شهرستان نهاوند و حضور در این یادواره، تصریح کرد: بسیاری از خدمات و اقدامات موثر فرهنگی کشور در زمان مسئولیت ایشان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است.

نماینده عالی دولت در استان ابراز امیدواری کرد که به زودی و با سفر رییس جمهور به استان همدان شاهد به ثمر نشستن اقدامات و آثار و برکات این سفر در استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار