رزمندگان الگوهایی بزرگ نسل امروز هستند

کد خبر: ۹۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 22 September 2015
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: رزمندگان اسلام الگوهایی بزرگ برای نسل امروز هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو صبح امروز در حاشیه رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در البرز در حال برگزاری است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس دانش‌آموزان بسیاری سنگر مدرسه را رها کرده و در جبهه‌ها حاضر شدند و با در دست گرفتن اسلحه با دشمنان این سرزمین به مبارزه پرداختند.

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه در آن دوران شجاعت، ولایتمداری، اقتدار و فرهنگ دفاع از مهمترین خصایص رزمندگان اسلام بود افزود: امروز نیز باید این خصوصیات در بین نسل امروز نهادینه شده و آنان با ادامه دادن راه شهدا از آرمان‌های انقلاب و رزمندگان اسلام به درستی دفاع کنند.

دادگو بیان داشت: امروز نوجوانان و جوانان این سرزمین در سنگر دیگری که علم و دانش است باید به دفاع بپردازند و با دستیابی به علوم و تکنولوژی‌های مختلف کشور را به سمت تحول و توسعه بیشتر سوق دهند.

وی ادامه داد: البته اگر امروز آزادی و استقلال در کشور حاکم است و افراد جامعه بدون هیچ دغدغه‌ای به تحصیل و زندگی خود می‌پردازند مرهون خون شهدایی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس به نبرد با دشمن رفته و جان خود را فدای این کشور و آرمان‌هایش کردند.

رئیس شورای شهر کرج توسعه خدمات‌رسانی به مردم را از مهمترین وظایف مسئولان عنوان کرد و گفت: باید مسئولان تلاش خود را در جهت مطلوب‌تر کردن خدمات به مردم دو چندان کنند و مرتفع کردن نیازها و مطالبات مردم را مهمترین اولویت خود بدانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار