۱۰۰ موکب البرزی آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین می‌شوند

مسئول کمیته اربعین ستاد توسعه بازسازی عتبات عالیات البرز گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده امسال ۱۰۰ موکب از استان البرز برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در شهرهای نجف و کربلا و مسیرهای پیاده‌روی مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۷۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲ 24 June 2024

به گزارش «تابناک البرز» علیرضا بلاغت‌نیا، مسئول کمیته اربعین ستاد توسعه بازسازی عتبات عالیات البرز اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده امسال ۱۰۰ موکب از استان البرز برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در شهرهای نجف و کربلا و مسیرهای پیاده‌روی مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به ضرورت ثبت‌نام موکب‌داران در سامانه «موکب‌داری» افزود: افراد علاقه‌مند به موکب‌داری و خدمت‌رسانی به زائران اربعین باید ابتدا در این سامانه ثبت‌نام کرده و سپس برای تشکیل و تکمیل پرونده به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز مراجعه کنند.

این مسئول میزان پذیرش و خدمات‌رسانی در موکب‌های اربعین برای اسکان زائران را روزانه ۱۰۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است روزانه بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذا در سه وعده برای زائران اربعین حسینی آماده‌سازی و توزیع شود.

بلاغت‌نیا در پایان با تاکید براینکه جلسات هماهنگی موکب‌داران برای هماهنگی لازم جهت ارائه خدمات بهتر به زائران در طول سال برگزار می‌شود، گفت: امکانات و تجهیزات موکب‌های البرز توسط مردم و خیرین تامین خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار