مردم با دست خالی از جان مایه می گذارند

کد خبر: ۹۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ 22 September 2015
استاندار البرز گفت: دفاع مقدس در تاریخ فراموش نمی شود چرا که رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی حماسه های بزرگ آفریده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید طهایی در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان البرز اظهار کرد: دفاع مقدس در تاریخ فراموش نمی شود چرا که رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی حماسه های بزرگ آفریده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی از سوی عراق مدت کوتاهی پس از انقلاب اسلامی آغاز شد، گفت: دشمنان با ارزیابی وضعیت نظامی کشور در دوران انقلاب و همچنین نابسامانی های داخلی، با تمام توان صدام بعثی را روانه جنگ با ایران کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صدام متکبرانه در جمع خبرنگاران گفته بود به سوالات شما در اهواز جواب می دهم، گفت: وجود مشکلات داخلی در کشور باعث شده بود دشمن خیال کند در کمترین زمان ممکن ایران را فتح می کند.

استاندار البرز گفت: رزمندگان قهرمان در سپاه، ارتش، بسیج و دیگر نیروهای مسلح در مقابل ارتش تا بُن دندان مسلح دشمن صفی پولادین تشکیل دادند و محاسبات سیاسی و نظامی دشمن را به هم ریختند.

به گفته طهایی مردم در هشت سال جنگ تحمیلی تلاش کردند و با دستان خالی برای دفاع کشور از جان مایه گذاشتند و یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند.

طهایی در پایان گفت: اگر امروز جهادگران سیاسی شعارهای انقلاب را در مجامع بین‌المللی مطرح می‌کنند، با تکیه بر رشادت‌های شهدا و ایثارگران است.

در این مراسم به تعدادی از خانواده های معظم شهدا لوح سپاس اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار