نیروهای مسلح عامل اقتدار ایران اسلامی هستند

کد خبر: ۹۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 22 September 2015
استاندار البرز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع گفت: مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ تحمیلی،عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی روز سه شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح درکرج افزود: هشت سال جنگ در حالی به ایران اسلامی تحمیل شد که ملت قهرمان ایران تازه انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده بود.

وی ادامه داد: دشمنان با محاسبه وضعیت نظامی ایران در دوران انقلاب و نابسامانی های داخلی ، با تمام توان صدام بعثی را روانه جنگ با ایران کردند.

استاندارالبرز یادآور شد: دشمن به شکلی نقشه جنگ را طراحی کرده بود که صدام مغرورانه و متکبرانه در جمع خبرنگاران بخش دیگر مصاحبه خود را به حضور در اهواز موکول کرد.

طهایی بیان داشت: از سوی دیگر عدم انسجام نظامی در ایران و مشکلات داخلی این ذهنیت را برای دشمنان به وجود آورد که در کمترین زمان به فتح بزرگی دست خواهند یافت.

وی تاکید کرد: ملت قهرمان ایران به فرزندان رزمنده خود در ارتش ، سپاه ، بسیج و دیگر نیروهای مسلح در کمترین زمان صف پولادین در مقابل ارتش تا دندان مسلح دشمن تشکیل داد و محاسبات سیاسی و نظامی دشمنان را برهم ریخت.

طهایی گفت: اگر امروز جهادگران سیاستمدار ایران اسلامی در دنیا با استحکام واقتدار شعارهای انقلاب اسلامی را در مجامع اعلام می کنند به پشتیبانی سلحشوری های مردم غیور ایران و حماسه های رزمندگان اسلام است.

استاندار البرز افزود: دنیا تاریخ دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد زیرا در این دفاع حماسه های بزرگ و به یادماندنی خلق شد.

در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تعدادی از خانواده های معظم شهدا لوح سپاس اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار