مسابقه کتابخوانی "سیمای نماز" در شیروان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ۱۰ سوال ۱۰ بسته فرهنگی با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانةالنبی در شیروان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 11 May 2020

ابراهیم عباسپور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با توجه به عدم امکان برگزاری برنامه‌های حضوری و تعطیلی موسسات به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقه کتابخوانی ۱۰ سوال ۱۰ بسته فرهنگی در فضای مجازی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانةالنبی شیروان برگزار خواهد شد.

عباسپور هدف از برپایی این مسابقه را توسعه وترویج فرهنگ مطالعه، انس و الفت هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با احادیث و آیات قرآنی و ترویج آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.

او افزود: علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه کتابخوانی کتاب سیمای نماز، تألیف سید حسین حق شناس را مطالعه و برای دریافت سوالات به آدرس ketabkhanireyhanealnabi@ مراجعه کنند.

وی، با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تا پایان ماه مبارک رمضان مهلت دارند، اظهار داشت: به ۱۰ نفر اول ۱۰ بسته فرهنگی همراه با لوح تقدیری به رسم یاد بود اهداء می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار