نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس در گفت‌وگو با تابناک:

حزب الله تا همیشه در تاریخ زنده است

گروه استان‌ها-نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس شورای گفت: دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب الله تا همیشه در تاریخ زنده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۰ 29 September 2024

علی آذری در گفتگو با خبرنگار «تابناک خراسان شمالی»، اظهار کرد: دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب الله تا همیشه تاریخ زنده است.

وی افزود: شهادت سید حسن نصرالله الگوی راستین مقاومت و سردار گرانقدر اسلام سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، این ضایعه دردناک را به تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه، بویژه مردم قهرمان محور مقاومت و ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز این مبارز خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، به دست سفاک‌ترین قاتلان تاریخ به شهادت رسید.

قاضی دیوان عالی کشور و عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دوازدهم در پایان اضافه کرد: شهادت ناجوانمردانه جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و یاران وفادارشان به دست صهیونیست‌ها، یک بار دیگر این حقیقت را  پیش چشم جهانیان ثابت کرد که بر خلاف تبلیغات مسموم،  آنان که مظلومانه برچسب تروریست می خورند، خود قربانی همیشگی این واژه‌اند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار