معدود مسئولانی که در فضای مجازی مردم را ناامید می کنند

خرمدل بد جلوه دادن چهره مسؤولان را از دیگر تهدیدها برشمرد و بیان داشت: برخی مسؤولان هم در کشور وجود دارند که تعدادشان البته کم است در فضای مجازی با بزرگنمایی و حجم وسیع از تخریب مردم را نسبت به مسؤولان نا امید می‌کنند.
کد خبر: ۷۶۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ 21 July 2019

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تخریب چهره شخصیت‌ها و الگوهای جامعه از توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، سردار حمید خرمدل امروز در نخستین همایش فعالان فضای مجازی در حسینیه ثارالله دهدشت به تبیین فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی پرداخت و اظهار داشت: فضای مجازی همچون تیغ دو لبه دارای مزایا و تهدیدهایی است که باید بتوان از فرصت‌ها برای تقویت نقاط قوت استفاده کرد.
 
معدود مسئولانی که در فضای مجازی مردم را نامید می کنند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فضای سایبری در آینده نه چندان دور با زندگی مردم درآمیخته خواهد شد، ادامه داد: تهدیدهای این فضا متناسب با فرهنگ و ارزش‌ها متفاوت است.
وی تخریب چهره شخصیت‌ها و الگوهای جامعه، مخاطرات امنیتی، به خطر افتادن حریم خصوصی، جابجایی اطلاعات، تخریب ارکان نظام، بد جلوه دادن چهره مسؤولان، تسخیر ذهن مردم با انبوه اطلاعات درست و غلط برای انحراف افکار و تحقیر دستاوردهای نظام را از جمله تهدیدهای فضای مجازی عنوان کرد.
خرمدل گفت: در موقعیتی که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی تحریم همه جانبه علیه کشورمان اعمال کرده و زندگی مردم را فلج کرده است دم از حقوق مردم ایران می‌زنند و عده‌ای هم در داخل دشمن را همراهی می‌کنند.
وی با بیان اینکه آمریکا خود مشکلات عدیده اقتصادی دارد و 40 درصد مردم این کشور در فقر مطلق بسر می‌برند ادامه داد: اما مسائل را وارونه جلوه می‌دهند.
خرمدل بد جلوه دادن چهره مسؤولان را از دیگر تهدیدها برشمرد و بیان داشت: برخی مسؤولان هم در کشور وجود دارند که تعدادشان البته کم است در فضای مجازی با بزرگنمایی و حجم وسیع از تخریب مردم را نسبت به مسؤولان نا امید می‌کنند.
وی با بیان اینکه باید باور کنیم نظام غرب در حال فروپاشی است ادامه داد: آمریکا امروز در خلیج فارس تحقیر و پیشرفته‌ترین پرنده آنها توسط سلاحی که روزگاری آن را مترسک می‌خواندند و پدافند تمام بومی منهدم شده است.
خرمدل گفت: توقیف نفت‌کش انگلیس نشان از عظمت و شکوه ایران ماست باید به این باور برسیم که نظام اسلامی به حدی از قدرت رسیده که یک ابرقدرت را تحقیر کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار