همه می آییم برای سربلندی ایران

صندوق های رای سنگر های حفاظت از نظام جمهوری اسلامی هستند ، همه در روز جمعه 8 تیرماه برای سربلندی و سرافرازی ایران عزیز و ارسال پیام همبستگی و اتحاد به جهانیان، به صحنه می آییم و حماسه ای پرشور تر از همیشه، از جنس شور و شعور خلق خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۵ 27 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید، ولی موسوی فعال فرهنگی و رسانه‌ای در یادداشتی آورده است:
انتخابات مظهر اقتدار، حضور و اراده ملی در تعیین سرنوشت کشور و پشتوانه محکمی برای افزایش سرمایه اجتماعی نظام اسلامی و نقش موثری در معادلات بین المللی دارد.
در جهان امروز، مهمترین چیزی که به نظام‌ها وحکومت‌ها مشروعیت می‌بخشد حضور و نقش مردم در صحنه می‌باشد، همانطور که امام علی (ع) می‌فرمایند: اگر حضور مردم نبود حکومت را نمی‌پذیرفتم پس مردم نقش اول جامعه اسلامی هستند و با حضور خویش در صحنه انتخابات و رای دادن به حاکمان به ان‌ها مشروعیت می‌بخشند.
در جهان امروز، صندوق رای و جمهوریت نشانه اصلی میزان حضور و مشارکت مردم است که هرچه این حضور پر رنگ‌تر و بالاتر باشد علامتی از مقبولیت نظام حاکم هست و این مقبولیت می‌تواند زمینه ساز اقتدار و ایجاد قدرت و عزت برای کشور کند.
حضور مردم، یعنی رای به سازوکار‌ها و خدمات نظام و انقلاب اسلامی بر اساس قانون اساسی برای اداره بهتر جامعه است. هرچقدر صندوق رای پربار و سنگین‌تر باشد عظمت و شکوه ایران اسلامی نیز بیشتر می‌شود، وزن سیاسی و قدرت ایران عزیز در منطقه و جهان نمایان‌تر می‌شود و مستکبران و جهان خواران می‌فهمند نمی‌توانند در جایی که مردم متحد و معتقد به مبانی و اصول خود هستند نفوذ کنند و مجبور می‌شوند با ملت ایران با احترام رفتار کنند و حقوق ملت پایدار و مقاوم ایران را بپذیرند، اما اگر خدای ناکرده این حضور کم رنگ شود آن وقت هست که چشم طمع دشمنان به این آب و خاک خواهد افتاد و فاصله ایجاد شده بین مردم و حاکمیت را فرصتی برای پیاده کردن نقشه‌های شیطانی خود می‌بینند.
پس بیایید دست در دست هم و پا به پای هم برای داشتن ایرانی عزتمند، سرافراز و سربلند در روز جمعه ۸ تیرماه صندوق‌ها را با رای خویش پرکنیم که صندوق‌های رای، امروز سنگر‌های حفاظت از نظام جمهوری اسلامی هستند و همبستگی و اتحاد خو یش را به همه جهانیان به دوستان و دشمنان نشان دهیم تا پشت دوستان گرم و دل دشمنان از این هیبت و شکوه بلرزد و همچنین پیامی بدهیم به همه بدخواهان چه داخلی‌های خودباخته و چه دشمنان قسم خوره، که نظام اسلامی استوار و محکم با تکیه بر اتحاد و انسجام ملی ایستاده و هر روز قوی‌تر از دیروز به سمت قوی شدن با رهبری‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب به پیش می‌رود.
همه در روز جمعه ۸ تیرماه برای سربلندی ایران عزیز پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم و در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب حماسه‌ای دیگر از جنس شور وشعور خلق خواهیم کرد که شگفتی ساز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار