سرپرست و مربی سابق تیم ملی بوکس؛

مسئولان استان گیلان باید از آذربایجانی ها عذرخواهی کنند!

تابناک / سرپرست و مربی سابق تیم ملی بوکس گفت: رقابتهای قهرمانی جوانان کشور در گیلان با اتفاقات و حواشی همراه شد که به هیچ وجه زیبنده روح پهلوانی و قهرمانی نیست.
کد خبر: ۶۹۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 04 January 2019

تابناک / سرپرست و مربی سابق تیم ملی بوکس گفت: رقابتهای قهرمانی جوانان کشور در گیلان با اتفاقات و حواشی همراه شد که به هیچ وجه زیبنده روح پهلوانی و قهرمانی نیست.

عیسی گل محمدی سرپرست و مربی سابق تیم ملی بوکس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حواشی رخ داده در رقابتهای قهرمانی جوانان کشور گفت: متاسفانه مسابقات کشوری جوانان با اتفاقاتی همراه شد که به هیچ وجه زیبنده روح پهلوانی و قهرمانی ورزش نبود. بدترین توهین ها و ناسزاها به مربی معترض استان آذربایجان شرقی شد که با بیرون پرتاب کردن ایشان از رینگ مسابقه کامل شد.

وی افزود: تعجب من از این است که چطور مسئولان استان گیلان از استاندار گرفته تا مدیر کل اداره ورزش و جوانان نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند و هنوز کوچکترین اظهار نظری از آنها ندیده ایم در حالی که همه می دانیم در میزبانی یک رقابت در هر استانی نهادهای مختلف و شورای تامین دخالت دارند.

گل محمدی با ابراز ناراحتی از برخی بی احترامی ها به تیم آذربایجان شرقی گفت: مواردی را شنیده ایم که قلبمان را به درد می آورد. مردم انقلابی و فهمیده آذربایجان شرقی لایق شایسته ترین احترام ها هستند اما با بدترین بی احترامی با آنها برخورد شد و در پی یک اعتراض پس از بی احترامی قومیتی کل اعضای تیم از ادامه رقابت محروم شدند و مربی هم کتک خورد و هم اخراج شد. باید عنوان کنم این رسم مهمان نوازی نبود.

وی تصریح کرد: انتظار ما این است که مسئولان این استان برای جبران کردن بخش کوچکی از اتفاقات تلخ رخ داده با عذرخواهی دل تیم مظلوم و پر تلاش آذربایجان شرقی را تا حدی آرام کنند هرچند حق تضییع شده از آنها به هیچ وجه قابل جبران نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار