ریشه و اساس شهادت در باورهای دینی و اعتقادی مردم نقش بسته است

فرمانده انتظامی استان البرز گفت : ریشه و اساس شهادت در باورهای دینی و اعتقادی مردم انقلابی ایران نقش بسته است.
کد خبر: ۶۷۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 14 November 2018

سردار عباسعلی محمدیان در دیدار با خانواده شهید«حسن انگوران نبی» و جانباز گرانقدر «مهدی میرزایی» افزود: شهادت فرزندان این مرز و بوم نشانگر اعتقاد راسخ آن ها به مفهوم معنوی شهادت و فداکاری در راه ارزشهای والای انسانی است .
وی اضافه کرد : فرزندان عزیز ملت ایران در راه اعتلای آرمان ها و اعتقادات پاک خود از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی دفاع کرده و با فدا کردن جان خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.
محمدیان افزود: برکت، بقاء و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک شهداء و ایثارگری های جانبازان است و درحقیقت وارثان اصلی این نظام خانواده های شهداء و ایثارگران هستند.
وی خاطرنشان کرد: امروز خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند چراکه باصبر و مقاومت خود به ما درس ایمان و تبعیت از ولایت را دادند.
فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه با حضور در منزل جانباز گرانقدر «مهدی میرزایی» گفت: جانبازان میراث داران عرصه 8 سال دفاع مقدس و دفاع از امنیت کشورند و هم اکنون وظیفه آنها خطیر تر از زمان جنگ است ، چرا که امروز دشمن بنیان خانواده های اسلامی و به خصوص نسل جوان را هدف قرار داده است و وظیفه جانبازان در این برهه از زمان، روشنگری و امر به معروف و نهی از منکر است.
وی گفت: امروز وظیفه سنگینی به دوش ما نهاده شده که از آرمان های انقلاب و مسیر پرافتخاری که شهدا و ایثارگران درآن پای نهادندپاسداری کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان با انواع توطئه های سخت و نرم مارا از مسیر اصلی خود منحرف سازند.
درپایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مقام شامخ شهداء و بازماندگان آن ها تجلیل شد .
شهید سرافراز «حسن انگوران نبی» در تاریخ 17 اردیبهشت ماه سال 63 در درگیری با اراذل و اوباش در منطقه عظیمیه کرج براثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نایل آمد .
جانباز گرانقدر «مهدی میرزایی» نیز در تاریخ 5 فروردین ماه سال 78 در منطقه زابل حین اجرای ماموریت بر اثر واژگونی خودرو مجروح می شود .
استان البرز پنج هزارو 250 شهید تقدیم آرمان والای انقلاب اسلامی کرده واین استان دارای 17هزار جانباز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار