اجرای طرح‌های سازندگی در مناطق محروم کرج

کد خبر: ۶۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 11 July 2015

شهردار کرج از اجرای طرح‌های سازندگی در روستاها و نقاط محروم کلانشهر کرج خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های سازندگی توسط شهرداری برای نخستین‌بار در کشور در کرج انجام خواهد شد.

علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما توسعه خدمات‌رسانی‌ها به مناطق محروم و روستاهاست که با تدابیر اندیشیده شده این مهم محقق خواهد شد.

وی تأکید کرد: شهرداری کرج با تشکیل بسیج سازندگی در نظر دارد تا اهداف خود را به منظور توسعه خدمات‌رسانی‌ها در مناطق محروم و روستاها عملیاتی کند.

شهردار کرج افزود: در این راستا با همت حوزه 8 بسیج سیدالشهدای (ع) شهرداری کرج، بسیج سازندگی تشکیل شده است که می‌تواند از توان مردمی و نیروهای بسیج در این امر کمک بگیرد.

ترکاشوند ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که محرومیت‌ها نیز از چهره روستاهای شهر رفع شود و روستاییان نیز از خدمات مناسب‌تری بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه اعضای بسیج سازندگی به مناطق محروم و روستاهای این کلانشهر اعزام می‌شوند، ‌گفت: در این راستا این نیروها با شناسایی ضعف‌ها و کمبودها در این مناطق برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه خدمات‌رسانی و رفع مشکلات را انجام می‌دهند.

شهردار کرج از اعزام دامپزشک و مربی برای ارائه آموزش‌هایی نظیر ارتقای کیفیت دامداری، باغداری و کشاورزی نیز در اجرای این طرح خبر داد و گفت: ارتقای دانش روستاییان در زمینه دامداری و باغداری و همچنین ارائه خدمات دامپزشکی و پزشکی نیز از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار