رئیس جمهور فردا به هرمزگان سفر می‌کند

استاندار هرمزگان گفت: در سفر روز چهارشنبه رئیس جمهور به هرمزگان، 30 پروژه با اعتباری بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۷۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 27 February 2018

به گزارش تابناک : فریدون همتی استاندار هرمزگان اظهار کرد: رئیس جمهور فردا به منظور دیدار با مردم و بررسی مصوبات سفر استانی گذشته خود به هرمزگان سفر می‌کند.

وی افزود: سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان دو روزه خواهد بود و بسیاری از وزرای دولت در این سفر وی را همراهی می‌کنند.

همتی با بیان اینکه هر یک از وزرا به شهرستان‌های مختلف هرمزگان سفر می‌کنند، اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور به این استان، 30 پروژه با اعتباری بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد. همچنین اعتبار پروژه‌هایی که قرار است آغاز به کار کنند، در حال جمع‌بندی است و رئیس جمهور در این زمینه اطلاع رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: افتتاح طرح فولاد صبا خلیج فارس با تولید 1.5 میلیون تن آهن اسفنجی از نوع بریکت، افزایش تولید بنزین پالایشگاه نفت بندرعباس، بازدید از بندر شهید رجایی و آغاز به کار فاز جدید توسعه بندر و پالایشگاه گاز قشم از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهور به هرمزگان است.

همتی گفت: رئیس جمهور همچنین از طریق ویدئو کنفرانس دستور شروع به کار طرح‌ها را به وزرای مربوط که در محل پروژه‌ها مستقر هستند صادر می‌کند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه رئیس جمهور در این سفر با نخبگان و فعالان اقتصادی نیز دیدار می‌کند، ادامه داد: روحانی در جلسه شورای اداری استان نیز حضور خواهد داشت.

وی نشست خبری رئیس جمهور با اصحاب رسانه در روز پنجشنبه را هم از دیگر برنامه های سفر روحانی به استان هرمزگان برشمرد.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار