ترویج فرهنگ خیری در جامعه ضروری است

تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری ترویج فرهنگ خیری در جامعه را ضروری دانست و گفت: مسئولان باید در تشویق خیران به‌ سوی مدرسه‌سازی و فرهنگ‌سازی در سایر اقشار جامعه تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۵۶۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 01 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– اقبال عباسی در نشست با اعضای خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اطلاع رسانی به منظور تقویت فرهنگ عمومی در راستای اجرای پروژه‌های خیری باید به طور ویژه مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.
وی افزود: همواره باید از خیرین موفق سایر استان‌های کشور در بخش‌های مختلف و به ویژه در پروژه‌های مدرسه‌سازی الگو گرفت.
استاندار ترویج فرهنگ خیری در جامعه را ضروری دانست و گفت: مسئولان باید در تشویق خیران به‌ سوی مدرسه‌سازی و فرهنگ‌سازی در سایر اقشار جامعه تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند.
عباسی با اشاره به اینکه ارائه مشوق‌هایی به خیران برای ساخت مدرسه های بیشتر تأثیر گذار است، تصریح کرد: از این پس نشست‌های مجمع خیرین مدرسه ساز استان در مدارس خیرساز به منظور تشویق خیران برگزار شود.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز از تشکیل مجمع خیریان مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌های 9 گانه استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با تشکیل و فعال شدن این مجمع‌های شهرستانی وضعیت مدرسه‌سازی و جذب حمایت‌های خیری چهارمحال و بختیاری متحول می‌شود.
بهروز امیدی خاطرنشان کرد: بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان نیز یکم اردیبهشت سال آتی در شهرکرد برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار