شوکه شدن الهلال از نحوه برخورد با استقلال خوزستان در قطر!

بازی برگشت تیم های الهلال عربستان و استقلال خوزستان شب گذشته به میزبانی الهلال در کشور قطر برگزار شد ولی نکته عجیب اینجاست که سعودی‌ها حتی به میزبانی قطر هم انتقادات زیادی وارد و آنها را به سیاسی کاری متهم کرده اند.
کد خبر: ۴۳۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 31 May 2017
یک روزنامه عربستانی با انتقاد از نحوه برخورد مسئولان قطری با تیم الهلال عربستان در بازی با استقلال خوزستان، اقدامات قطری ها را شوکه کننده دانست!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های عربستانی از سال گذشته از رویارویی با تیم های ایرانی در خاک کشورمان خودداری می کنند و با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، این مسابقات در یک کشور بی طرف برگزار می شود.

عربستانی‌ها اعتقاد داشتند در ایران امنیت ندارند و مسابقاتشان با نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید در یک کشور عربی برگزار شود. به همین خاطر آنها کشورهای عمان و قطر را برای میزبانی از تیم های ایرانی انتخاب کردند.

در همین ارتباط، بازی برگشت تیم های الهلال عربستان و استقلال خوزستان شب گذشته به میزبانی الهلال در کشور قطر برگزار شد ولی نکته عجیب اینجاست که سعودی‌ها حتی به میزبانی قطر هم انتقادات زیادی وارد و آنها را به سیاسی کاری متهم کرده اند.

روزنامه «ریاض» عربستان با عنوان « در قطر کاروان الهلال را تحریک کردند و برای ایرانیان جشن گرفتند» در گزارشی به این موضوع اشاره کرده و تاکید کرده است که با هواداران الهلال رفتار خوبی صورت نگرفته است!

این روزنامه نوشت: «رفتار برگزارکنندگان بازی الهلال عربستان و استقلال خوزستان (ایران) در دوحه، پایتخت قطر، برای آبی‌پوشان الهلال تعجب برانگیز نبود، چراکه آنها به چنین اقدامات تحریک آمیزی که پیش از انجام هر دیدار آسیایی انجام می شد، عادت کرده اند. با این حال، این‌بار شاهد یک اختلاف زیاد با دفعات پیش بودیم. پیشتر اقدامات تحریک آمیز فقط در زمین تیم‌های ایرانی و یا شهرهای این کشور انجام می شد و تیم های ایرانی اختلافات عقیدتی و سیاسی با عربستان سعودی را به داخل مستطیل سبز می کشاندند و تمامی قوانین فدراسیون فوتبال آسیا را زیر پا می گذاشتند.

اما این‌بار، کاروان تیم الهلال از رفتار ایرانیان برگزارکننده بازی با استقلال خوزستان در دوحه شوکه شد. با اینکه در این بازی، الهلال میزبان محسوب می شد، اما رفتار بسیار نامناسبی با هواداران این تیم انجام شد و در طرف مقابل، با هواداران استقلال خوزستان بسیار خوب رفتار شد. متأسفانه ایرانیان برگزارکننده مسابقه با کاروان الهلال در خصوص مسائل سیاسی مناقشه می کردند! آنها این اقدام را برای تحریک کاروان الهلال و تلاش برای خارج کردن آنها از فضای مسابقه انجام دادند.»

در ادامه این گزارش و به نقل از یک منبع آگاه آمده است که کاروان الهلال به همین خاطر شب سختی را پشت سر گذاشته است: «در همین ارتباط، یک منبع محلی به ریاض گقت که کاروان الهلال در شب مسابقه با استقلال خوزستان، لحظات سخت و تحریک کننده ای را پشت سر گذاشتند. این منبع در این خصوص گفت: تیم ایرانی با استقبال گسترده برگزارکنندگان این مسابقه مواجه شد و در مقابل، الهلال هیچ بهره ای در این زمینه نبرد. همین مسأله موجب شد تا کاروان الهلال پس از پایان مسابقه، ساعت ها در دوحه بمانند تا بدین ترتیب خستگی فضای بسیار سنگینی را که با آن مواجه بودند، رفع کنند»!

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار