ویژه برنامه بزرگداشت امامزادگان در استان البرز برگزار می‌شود

کد خبر: ۲۷۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 09 August 2016


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت امامزادگان در شهرستان های استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی عصر دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت روز بزرگداشت امامزادگان در امامزاده حسین(ع) کردان برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگار می تواند خط فکری جامعه را ترسیم کند و به همین سبب وظیفه خطیری بر عهده دارد.

وی با اشاره به مصادف شدن روز خبرنگار با دهه کرامت گفت: هدف از دهه کرامت و بزرگداشت امامزادگان جلب نظر افکار عمومی به سمت این بقاع متبرکه است.

به گفته مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز ویژه برنامه های بزرگداشت امامزادگان در شهرستان های استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در سایه اطلاع رسانی اصحاب رسانه انقلابی در حوزه عمرانی و فرهنگی در امامزاده ها صورت گرفته است.

وی گفت: بقعه امامزاده محمد(ع) به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و بقعه امامزاده محمد(ع) مراحل پایانی خود را طی می کند که بنایی باشکوه در آن مکان احداث می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز با اشاره به اینکه در امامزاده جعفر(ع) هشتگرد اقدامات فرهنگی در حال انجام است، گفت: از اصحاب رسانه درخواست می شود تا با اطلاع رسانی بیشتر و بهتر برای تقویت هرچه بهتر این پایگاه ها اقدام کنند.

در ادامه این نشست حجت الاسلام هادی شفیع زاده، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن امسال در چهار شهرستان اسالت البرز در سطح کیفی بسیار بالایی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآن تجلیل شدند، افزود: اختتامیه این مسابقات ۱۰ صبح روز چهارشنبه بیستم مردادماه در تالار میلاد برگزار می شود.

در پایان حجت الاسلام محسن سراغی، مدیر اداره اوقاف شهرستان ساوجبلاغ بقعه امامزاده حسین(ع) را به عنوان امامزاده شاخص استان البرز در سال جاری معرفی کرد و گفت: شهرستان ساوجبلاغ دارای ۲۷ بقعه متبرکه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار