کشف بیش از 6 هزار کیلو مواد خام دامی فاسد در گچساران

مسئول روابط عمومی اداره دامپزشکی گچساران گفت: شش هزار و 554 کیلوگرم مواد خام دامی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان کشف و معدوم شده است.
کد خبر: ۲۵۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 23 June 2016
مقداد نظری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک هزارو 599 مورد بازرسی در این مدت از فروشگاه های عرضه مواد غذایی شهرستان گچساران انجام شد.
وی بیان کرد: 162 مرکز عرضه فرآورده های خام دامی شامل سردخانه ها، قصابی، کبابی، غذا بیرون بر، ماهی فروشی، هتل، رستوران و مرغ فروشی در شهرستان گچساران وجود دارد.
نظری با اشاره به اینکه بخش عمده ای از مواد خام دامی معدوم شده در گچساران را گوشت قرمز، ماهی و مرغ بسته بندی تشکیل می دهد، عنوان کرد: مردم این شهرستان هنگام خرید فرآورده های خام دامی به تاریخ انقضای آن توجه کنند.
نظری تصریح کرد: 352 هزار قطعه طیور در سه ماه نخست امسال در این شهرستان علیه انواع بیماری ها واکسینه شده است.
وی بیان کرد: 190 هزار و 708 قطعه طیور امسال در کشتارگاه های این شهرستان ذبح شد.
مسئول روابط عمومی اداره دامپزشکی گچساران گفت: 322 هزار و 378 راس دام سبک و سنگین امسال از سوی اکیپ های دامپزشکی این شهرستان علیه بیماری آبله، شاربن و تب برفکی واکسینه شده است.
نظری ابراز داشت: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر عرضه فرآورده های خام دامی گچساران با همکاری تیم های بازرسی شبکه دامپزشکی این شهرستان در حال اجراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار