معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز:

اقتدار ملت ایران برای جهانیان اثبات شده است

دشمن در دوران هشت سال دفاع مقدس از طرف تمامی کشورها مورد حمایت بود اما ایران اسلامی با تکیه بر داشته‌ها و توان خود در برابر دشمن تا بُن دندان مسلح ایستادگی کرد و اجازه نداد که آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران به مخاطره بیفتد
کد خبر: ۲۰۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 09 April 2016
معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز گفت: اقتدار ملت ایران در دوران دفاع مقدس برای دنیا مشخص شد.
حجت‌الله ملاصالحی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز ارتش در استانداری البرز اظهار داشت: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر رژیم عراق ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
وی ادامه داد: دشمن در دوران هشت سال دفاع مقدس از طرف تمامی کشورها مورد حمایت بود اما ایران اسلامی با تکیه بر داشته‌ها و توان خود در برابر دشمن تا بُن دندان مسلح ایستادگی کرد و اجازه نداد که آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران به مخاطره بیفتد.
معاون استاندار البرز با بیان اینکه جوانان امروز با الگو گرفتن از رزمندگان و شهدا می‌توانند، از خودگذشتگی و دلاورمردی را در خود پرورش دهند و ادامه دهنده راه آنان باشند.
ملاصالحی خاطرنشان کرد: توان و قدرت نظامی ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس برای همگان مشخص شد و کسانی که تصور می‌کردند، می‌توانند در مدت زمان کوتاهی ایران را شکست دهند تمامی نقشه‌هایشان خنثی شد.
وی با تأکید بر اینکه ولایتمداری، گذشت و ایثار از مهمترین خصایص رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بود، افزود: امروز نیز دشمن در صحنه دیگری وارد میدان شده است و در نظر دارد تا اهداف شوم و دیرینه خود را عملی سازد.
ملاصالحی عنوان کرد: هوشیاری و آگاهی نوجوانان و جوانان از دسیسه‌های دشمن امری مهم و ضروری به شمار می ‌رود و نیازمند اقدامات فرهنگی است.
گفتنی است، در این نشست هماهنگی‌های لازم برای انجام رژه نیروهای مسلح در روز ارتش انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار