غیبت امام عصر(عج) قحطی است

امام جمعه سابق شیراز در دیدار با جوانان بسیجی گچساران گفت: غیبت امام عصر(عج) یک نوع قحطی است که با توبه مردم گشایش ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳ 13 December 2015
امام جمعه سابق شیراز در دیدار با جوانان بسیجی گچساران گفت: غیبت امام عصر(عج) یک نوع قحطی است که با توبه مردم گشایش ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی امام جامعه سابق شیراز امشب طی بازدیدی سرزده از حلقه‌های صالحین ناحیه مقاومت بسیج گچساران، با جمعی از جوانان بسیجی گچسارانی دیدار کرد.

وی با حضور در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) شهرک معلم شهر دوگنبدان طی دیداری با اعضای حلقه صالحین شهید علی کریمی پایگاه مقاومت شهید حسینی ناحیه مقاومت گچساران به گفت‌و‌گو پرداخت.

امام جمعه سابق شیراز طی این دیدار ضمن پرداختن به مسائلی در خصوص غیبت و مسئله ظهور حضرت حجه(عج) با مهم خواندن مسئله ظهور، اظهار کرد: امام زمان(عج) به این علت غایب شده‌اند که مردم به ارزش وی پی ببرند.

حائری شیرازی با بیان اینکه چنانچه مردم قدر نعمت‌های خداوند را ندانند، پروردگار قحطی می‌آورد، تصریح کرد: توبه مردم بعد از قحطی منجر می‌شود که خداوند بزرگ گشایش ایجاد کند.

وی غیبت امام عصر(عج) را یک نوع قحطی خواند و افزود: مسئله غیبت هزاران سال است که پیش آمده و در راستای اتمام آن پروردگار علاماتی را به مردم نشان داده است.

امام جمعه سابق شیراز وفاداری و توبه مردم از بی وفایی به ائمه اطهار(ع) را از جمله علامات ظهور از جانب پروردگار عنوان کرد و ادامه داد: چنانچه مردم توبه کنند و به امامان وفادار بمانند، خدای متعال اذن ظهور خواهد داد.

حائری شیرازی با بیان اینکه آمادگی برای ظهور شرط تحقق آن است، عنوان کرد: منتظران باید از همین الان شروع کنند، نه اینکه منتظر بمانند که بد از ظهور کاری کنند.

وی با اشاره به افرادی که در حاضر سکوت کرده و کاری برای ظهور نمی‌کنند،خاطرنشان کرد: این افراد همانند کسانی بوده که نماز صبح خود را در وقت آن انجام نمی‌دهند و می‌نشینند تا خورشید طلوع کند و بعد نماز بخوانند، که در این صورت نمازش قضا است.

امام جمعه سابق شیراز در پایان ضمن ابراز بیاناتی در خصوص مسائل مختلف دینی، فرهنگی و ...با جوانان گچسارانی به گفت‌و‌گو پرداختند و برای موفقیت آن‌ها دعا کردند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
الهم عجل لولیک الفرج "آمین "
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
الهم عجل لولیک الفرج "آمین "
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار