مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

دفاع مقدس مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: دفاع مقدس مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران است.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ 20 September 2024
 

به گزارش تابناک ایلام ، محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن پیام محمد رحیمی به این شرح است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین»

دفاع مقدس مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

این دوران پر افتخار آزمونی بزرگ و احیا کننده خودباوری امتی بود که اگر چه سالیان دراز رژیم ستمشاهی این تحفه الهی را از آنها ستاند، ولی با توکل به خداوند متعال و اعتقاد و اراده راسخ، تار و پود اسارت و وابستگی را گسستند تا برای عزت و عظمت دینشان، جامعه‌ای خود شکوفا داشته باشند.

فرهنگ سازی و نقش آن در توسعه سیاسی از ثمرات مهم دوران دفاع مقدس بود، چرا که جوانان و رزمندگان اسلام با ایثارگری و ازخودگذشتگی‌های خود، زمینه ساز فرهنگ مقدسی شدند که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد.

اینجانب فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، مردم شهید پرور استان ایلام و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهدای والامقام را برای همگان مسألت دارم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار