کمترین میزان بیکاری در بین فارغ‌التحصیلان علمی کاربردی است

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام گفت : 75 درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام جذب بازار کار می‌شوند و کمترین میزان بیکاری در بین فارغ‌التحصیلان این دانشگاه وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۸۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵ 13 September 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ منصور احمدی بیان  کرد: ۸۸ کد رشته فنی و مهارتی در دانشگاه علمی کاربردی استان در ۲ مقطع کاردانی و کارشناسی تدریس می‌شود.

وی اظهار داشت : این ۸۸ کد رشته در چهار گروه صنعت، مدیربت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر به دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می‌شود.

احمدی تاکید کرد  رشته‌های این دانشگاه، مهارتی و حرفه ای و دارای ۴۷ کدرشته در بخش کاردانی و ۴۱ رشته در مقطع کارشناسی است و رشته‌های مرتبط با مدیریت و خدمات اجتماعی بیشترین گرایش را در بین دانشجویان دارد.

وی افزود : بیشتر رشته‌هایی که در دانشگاه علمی کاربردی تدریس می‌شود مهارت محور و دارای بازار کار بوده و بر اساس نیازسنجی‌های استان صورت گرفته است.

احمدی گفت : دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان یکی از دانشگاه‌های دولتی و زیر مجموعه وزارت علوم دارای هشت مرکز آموزشی در شهرستان‌های ایلام، سرابله، ایوان، مهران، دره شهر و دهلران فعال و دارای چهار هزار و ۹۰۰ دانشجو است.

وی  از آغاز ثبت نام متقاضیان پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهر سال جاری خبر داد و افزود: پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال جاری از ۲۱ تا ۲۶ و پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته از ۱۹ تا ۲۴ شهریورماه انجام می‌گیرد./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار