فرماندار رضوانشهر:

ارايه خدمات پستي در اين شهرستان مطلوب است

فرماندار رضوانشهرگفت: ارايه خدمات پستي در اداره و دفاتر شهری و روستايي اين شهرستان مطلوب است.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳ 19 June 2023

به گزارش تابناک گیلان از رضوانشهر، مهندس سید نادر صفوی میرمحله در دیدار با مدیر کل پست گیلان که در راستای بررسی مسائل و مشکلات امور پستی برگزار شد، گفت: افزايش خدمات پستي موجب كاهش مراجعات مردمی به ادارات و در نهايت رفاه و آسايش شهروندان را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به سیاست ها و برنامه های تحولی دولت سیزدهم در امر خدمات رسانی به مردم، تاکید کرد: لازم است انواع خدمات شبكه پستي و فرهنگ استفاده از اين امكانات بيش از پيش در بين مردم ترويج و براي آنان شناسانده شود.

فرماندار رضوانشهر در ادامه گفت: معابرهایی که در حوزه شهری و روستایی فاقد نام هستند، با تشکیل کمیته ای در جهت نامگذاری آن ها بسترهای لازم از سوی اداره پست، شهرداری ها و دهیاری ها صورت گیرد.

مدیر کل پست گیلان نیز در این نشست ضمن تشکر از حمایت های فرماندار رضوانشهر گفت: استاندارد سازی مکان های پست در رضوانشهر و پره سر انجام خواهد شد.

مهندس محمد حسین هوشنگی همچنین در خصوص نامگذاری معابر شهری و روستایی، افزود: در اولین فرصت جلسه ای از سوی اداره پست شهرستان با حضور شهرداران، بخشداران برای نامگذاری معابر برگزار خواهد شد.

وی به بازار تجارت الکترونیک اشاره نمود و افزود: رضوانشهر به عنوان شهرستان پایلوت جهت اجرای طرح بازار تجارت الکترونیک در استان گیلان می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار