کد خبر: ۹۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 22 September 2015
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با تاکید بر اینکه بنگاه‌های تولیدی البرز تولید صادرات محور را در دستور کار قرار دهند، گفت: جذب سرمایه گذاری در دوران پسا تحریم نیازمند برنامه ریزی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عبادالله کامکار در سومین میزگرد اقتصادی البرز با موضوع توسعه فناوری در دوران پسا تحریم که در محل اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط پسا تحریم بنگاه‌های تولیدی استان باید تولید صادرات محور را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: ایده و نظرات تولیدکنندگان استان در بخش‌های مختلف برای بهبود بخشیدن بخش صنعت و تولید استان دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذاری در دوران پسا تحریم نیازمند برنامه ریزی است، خاطرنشان کرد: استان البرز از سرمایه گذاران خارجی که با هدف انتقال تکنولوژی و همچنین مشارکت در تولید قصد سرمایه گذاری در این استان را دارند، استقبال می‌کنیم.

کامکار تصریح کرد: رفع موانع تولید و پیشرفت اقتصادی کشور از اولویت برنامه های دولت تدبیر و امید، بوده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه جلسات بررسی و رفع موانع موجود در بخش تولید به طور مرتب و با برنامه‌ریزی در استان البرز در حال انجام است گفت: در این جلسات از ایده و نظرات تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف برای بهبود بخشیدن بخش صنعت و تولید بهره گرفته می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در دوران پسا تحریم البرز می‌تواند فرصت‌های توسعه‌ای خوبی را برای خود رقم بزند گفت: در شرایط پسا تحریم تولید صنایع هایتک و دانش بنیان و حضور در بازارهای جهانی باید از اهداف و رویکرد‌های توسعه‌ای استان باشد.

کامکار با اشاره به اینکه به سبب ظرفیت‌های موجود و شرایط جغرافیایی ویژه تقاضا برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و خارجی در استان البرز در حال افزایش است، یادآور شد: در حال حاضر ایرانیان بسیاری از خارج از کشور، متقاضی سرمایه گذاری در این استان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار