شماری از هیات‌های ورزشی استان زنجان در نامه‌ای سرگشاده خطاب به نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی با حمایت از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، خواستار رای اعتماد به حمید سجادی شدند.
کد خبر: ۹۸۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 14 August 2021

 

به گزارش تابناک زنجان، در این نامه که تصویر آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، خطاب به نمایندگان مردم زنجان در قوه مقننه آمده است: با عنایت به معرفی وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم توسط رییس جمهوری به مجلس شورای اسلامی جهت اخذ رای اعتماد شما و همسنگران‌تان؛ همانطور که شرف حضور دارید نام حمیدسجادی جهت تصدی پست وزارت ورزش و جوانان در این لیست بارقه‌ای از امید و تعالی در دل جامعه ورزشکاران و جوانان ایجاد کرده است.

هیاتهای ورزشی استان در این نامه بیان کرده‌اند: خانواده ورزش استان با توجه به سوابق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بر این باور هستند که حضور ایشان در راس وزارت ورزش و جوانان زمینه توسعه ورزش استان و کشور را فراهم می‌کند.

در بخشی دیگری از این نامه اعلام شده است: نمایندگان مجلس ویژگی‌های حمید سجادی از جمله تحصیلات مرتبط، سوابق قهرمانی و مربیگری (به فرموده و قول خود رئیس جمهوری یکی از فاکتورهای مهم و اصلب تصاحب این سکان است)، مهارت ارتباطی قوی در حوزه ورزش و جوانان، شناخته شده در محافل ورزشی داخلی و خارجی و سایر موارد را مدنظر قرار داده و با آرای مثبت خود فرصت شکوفایی و پیشرفت برای ورزش استان و کشور را فراهم کنند.

در پایان این نامه افزوده شده است: هیات‌های ورزشی از نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی که همواره دغدغه‌مند و مدبرانه در زمینه توسعه و پیشرفت و رفع مشکلات کشور و استان بالاخص در زمینه ورزش و جوانان مجاهدت و تلاش می‌کنند کمال تشکر و قدردانی را دارند.

رییس جمهوری چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۰ لیست وزیران پبشنهادی دولت سیزدهم را برای اخذ رای اعتماد نمایندگان قوه مقننه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار