مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد از اجرایی شدن الگوی رشد جمعیت در قالب تفاهم نامه در ۶ شهر کشور تا پایان امسال خبرداد.
کد خبر: ۹۷۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ 04 July 2021

به گزارش تابناک قم، تفاهم نامه همکاری استانداری قم و بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با سرمایه گذاری ۱۴۰۰ میلیارد ریال درزمینه فرزند آوری خانواده‌های قمی به امضا رسید.

مدیرعامل بنیاد خرداد ۱۵ از اجرایی شدن الگوی رشد جمعیت در قالب تفاهم نامه در ۶ شهر کشور تا پایان سال ۱۴۰۰ خبرداد و گفت: در این طرح خانواده‌هایی که فرزندچهارم را بیاورند می توانند با ثبت نام در طرح باشگاه به علاوه ۳ از مزایای آن استفاده کنند.

رجایی اهدای یک میلیون تومان هدیه به مادر، سرمایه گذاری ۲ میلیون تومانی سهام برای نوزاد چهارم و پرداخت چهار میلیون تومان اعتبار خرید کالا به پدر خانواده را از برخی مزایای تشویقی این طرح بیان کرد.

وی ارائه بسته‌های فرهنگی را از مزایای دیگر شرکت کنندگان در این طرح خواند و افزود: سرپرست خانواده‌های دهک در آمدی یک تا پنج که سه فرزند دارند برای حمایت از فرزند چهارم از شنبه در این طرح ثبت نام کنند.

مدیر عامل بنیاد ۱۵ خرداد افزود: علاوه بر موارد تشویقی مذکور، مادر و فرزند چهارم به مدت یک سال زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت.

استاندار قم هم از دستگاه‌ها ونهاد‌های استان خواست زمینه همکاری واجرایی شدن این طرح را تا پایان هفته ارائه کنند.

سرمست با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های مرتبط با تحول جمعیت وجوانی جمعیت در کشور، معاون سیاسی و امنیتی استانداری را مامور تام الاختیار اجرای این طرح در استان معرفی کرد.

وی سند تحول فرهنگی اجتماعی در استان و همچنین تفاهم نامه کلی همکاری با ستاد اجرایی حضرت امام (ره) را هم از دیگر اقدامات استان در جهت افزایش جمعیت و ایجاد جمعیت جوان نام برد.

در سال ۱۳۹۹، هجده هزار تولد در استان به ثبت رسیده که این عدد نسبت به سال ۹۸، ۱۰ در صد کاهش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار