آیین افتتاح طرح استعداد یابی  با حضور معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ، رییس و کارشناس خبره  هیات اسکواش استان اصفهان و مربیان این رشته و استقبال پرشور کودکان و والدین آنها برگزار شد تا بار دیگر ورزش اسکواش در استان  با شادابی و نشاط و پویایی به روزهای اوج خود بازگردد ‌.
کد خبر: ۹۷۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵ 02 July 2021
در این مراسم زیبایی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با تاکید بر اینکه در سالهای اخیر با تشکیل کارگروه ویژه استعداد یابی در اداره کل به کشف ، جذب و آموزش استعدادهای جدید توجه بسیار شده است گفت : برای استعدادیابی طرحی مدون بر پایه اصول علمی تدوین شده که قابل اجرا در کشور است و بر این اساس تاکنون برای بیش از ۶۵۰ معلم و دبیر ورزش در استان کارگاه های علمی برگزار شده است ‌.
وی با تمجید از اتفاقات مثبت  در  هیات اسکواش استان اصفهان در دوره جدید  افزود : ما به کشف استعدادهای جدید در  این رشته امیدوار هستیم و در این دوره سعی شده کسانی برای ریاست هیات ها انتخاب شوند که علاوه بر تخصص از نظر منش و اخلاق هم پیشگام باشند .
او ورزش اسکواش را جذاب اما رشته ای سخت و سنگین دانست که شرط موفقیت در آن  تلاش و تمرین است ادامه داد : به رغم تلاش های فدراسیون اسکواش در سالهای اخیر برای توسعه این ورزش متاسفانه در اصفهان نتوانسته ایم موفق عمل کنیم زیرا این ورزش نیازمند زیرساخت های تخصصی است .
مهندس نویدنیا رییس هیات اسکواش استان اصفهان هم در این مراسم با بیان اینکه بالاخره پس از یک سال و نیم بی تحرکی به دلیل شیوع ویروس کرونا موفق به اجرای طرح استعدادیابی ورزش اسکواش ویژه کودکان ۷ تا ۱۳ سال شدیم گفت : اسکواش ورزش مفرحی است و بهترین راه برای از بین بردن بی تحرکی کودکان است و از سوی دیگر شناسایی استعدادهای جدید هم در این گروه سنی می تواند زمینه ساز موفقیت آینده کودکان باشد .
او با تاکید براینکه تمرین های ورزشی کودکان با رعایت پروتکل ها و در گروه ها با تعداد کمتر انجام می شود یادآور شد : ارائه تخفیف ویژه و حمایت مادی و معنوی از دیگر اقداماتی است که هیات برای استعدادهای جدید انجام خواهد داد . 
نویدنیا افزود : از همه کسانی که در این مدت در کنار هیات همدلانه ایستادند به ویژه مربیان تشکر می کنم .
در ادامه کودکان در  چند  گروه زیر نظر مربیان به تمرین ورزش اسکواش پرداختند .
یادآوری می شود طرح استعدادیابی تا یک ماه ادامه دارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :