بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت درخیان ۱۵خرداد شهرستان اراک، راکب آن در دم جان سپرد و ۲ نفر دیگر از سرنشین موتور سیکلت نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۹۶۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 25 May 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "سيد علي حسيني " رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: در ساعت۲۱:۴۷ روز گذشته با اعلام گزارشی به مرکز فوریت ها ی پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در خیابان ۱۵ خرداد شهرستان اراک، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.
وی اظهارداشت:در بررسي هاي اوليه مأموران مشخص شد که بر اثر اين واژگوني، راکب موتورسیکلت در پی شدت جراحات وارده دردم فوت شده است و ۲ نفر دیگر از ترک نشینان آن نیز مجروح و از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده اند.
این مقام انتظامی افزود: " سرعت غیر مجاز و ناتوانی راکب در کنترل وسیله نقلیه" از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راهور،علت وقوع این حادثه دلخراش اعلام شد.
سرهنگ حسینی با تأکید بر رعایت قوانين راهنمايي و رانندگي از سوی راکبان موتور سیکلت یادآورشد: پليس همواره با اجراي طرح هاي انضباط ترافيكي و برخورد جدي و قاطعانه با تخلفات حادثه ساز، بر آن است تا از وقوع چنین حوادث دلخراشی پیشگیری و آرامش مطلوب ترافيكي را براي افراد جامعه فراهم كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار