تیم غربال گری جمعیت هلال احمر استان کردستان در مرز رسمی باشماق مریوان مستقر شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸ 19 March 2021
به گزارش تابناک کردستان، دکتر پیام جلالی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان با ذکر این خبر گفت: این تیم متشکل از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر بوده و با هدف غربالگری مسافران نوروزی که قصد سفر به کشور را دارند در مرز باشماق مستقر شده اند.
وی تصریح کرد: با توجه به دستور العمل کشوری کنترل و غربال گری افراد از نظر ابتلا به بیماری کرونا در مبادی ورودی و خروجی کشور در ۱۶ استان کشور به جمعیت هلال احمر واگذار شده است.
دکتر جلالی خاطر نشان کرد: در این راستا مسوولیت مرز رسمی مریوان به جمعیت هلال احمر کردستان داده شده و تیمی متشکل از امدادگران و نجاتگران با تجربه و توانمند استان برای خدمت رسانی به هموطنان عزیز در این مرز مستقر شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان تصریح کرد: علی رغم اینکه مرز رسمی باشماق بر اساس مصوبه‌ی استانداری کردستان طی دو هفته‌ی گذشته بسته بوده است، جمعیت هلال احمر بر اساس وظیفه‌ی سازمانی خود تیم‌های امدادی و غربال گری خود را در این مرز مستقر نموده است.
دکتر پیام جلالی تاکید کرد: ما بر اساس وظیفه مان، خود را موظف می‌دانیم که جهت حفظ سلامت هموطنانمان، با کمک دستگاه‌های هم سو و ذیربط همه‌ی تردد‌های مرزی را از نظر بیماری کرونا در مرز مریوان کنترل نماییم.
وی اضافه کرد: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر بصورت ۲۴ ساعته برای انجام این امر خطیر از روز ۲۸ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی در مرز باشماق مریوان مستقر هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار