سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از مجموع سه هزار و ۴۹ نمونه‌گیری انجام شده از افراد مشکوک در ۲۴ ساعت گذشته، یک هزار و ۱۷۴ نفر به‌عنوان افراد مبتلای قطعی به ویروس کرونا در این استان شناسایی شد.
کد خبر: ۹۲۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹ 08 December 2020

آرش نجیمی افزود: ۱۷۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی استان بستری و ۱۷۲ نفر با بهبود وضعیت از بیمارستان مرخص شدند.

به گفته وی مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌های استان اصفهان به یک‌هزار و ۲۵۹ نفر رسید که از این تعداد ۳۳۹ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به ۳۷ فوتی‌ مبتلای مشکوک و قطعی به کرونا در مدت یادشده در استان گفت: در این مدت ۲۷ نفر به‌دلیل ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی افزود: هرچند تعداد مبتلایان به کرونا در استان با اعمال محدویت‌ها نسبت به هفته‌های گذشته کاهش یافت اما این ویروس همچنان قربانی می‌گیرد و اوضاع استان از لحاظ ابتلای افراد به کرونا عادی نشده و شهروندان باید ضمن جدی گرفتن این ویروس، همچنان در خانه بمانند.

نجیمی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و اظهارداشت: همچنان شهروندان از حضور در تجمعات و مراسم‌های عزا و جشن خودداری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه از شهروندان تقاضا داریم کاهش آمار مبتلایان به کرونا را عادی تلقی نکنند و این ویروس منحوس را جدی بگیرند اضافه کرد: ساده‌ترین راه قطع این ویروس رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پرهیز از دورهمی های خانوادگی و شرکت نکردن در تجمعات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار