رییس اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: کلیپ منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ضرب و شتم یک دانش‌آموز در این استان مربوط به سال ۹۶ است.
کد خبر: ۹۲۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 07 December 2020

محسن ژیان‌پور افزود: کلیپ مدرسه محل وقوع به اشتباه در شهرستان لنجان عنوان شده در حالیکه این واقعه در بخش "لایبید" میمه روی داده است.

وی در توضیح این کلیپ گفت: معلمی که اقدام به این عمل شنیع کرده است سال اول خدمت خود را در این مدرسه می‌گذرانده و در رابطه با شیوه تحمل و برخورد با دانش‌آموزان تجربه کمی داشته است.

وی ادامه داد: در پی توهین و ناسزاگویی یکی از دانش‌آموزان سر کلاس؛ آن معلم با توجه به تجربه کم اقدام به برخورد فیزیکی می‌کند که خط قرمز آموزش و پرورش است.

رییس اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: دانش‌آموز و اولیای او از معلم مربوطه شکایتی نکردند اما آموزش و پرورش برحسب وظیفه خود نسبت به این معلم اعمال قانون کرد و با احضار وی به حراست و اداره ارزیابی عملکرد تمامی مراحل هیات تخلفات اداری طی شده است.

ژیانپور افزود: از آن زمان تاکنون با توجه به نظارت و پیگیری‌های آموزش و پرورش هیچ رفتار ناشایست دیگری از آن معلم سرنزده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار