معاون حمل‌ونقل فارس گفت: با افزایش ۶ درصدی ناوگان حمل‌ و نقل و تخفیف‌های مذکور در فروش بلیط پیش‌بینی می‌شود تعداد مسافرت‌ها به استان فارس ۲۰ درصد افزایش یابد.
کد خبر: ۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۵ 01 March 2015

به گزارش تسنیم علی یزدانی بیان داشت: از آمادگی بیش از 4 هزار و 700 ناوگان مسافربری فارس در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد هزار و 275 اتوبوس، هزار و 792 مینی‌بوس و هزار و 700 دستگاه سواری هستند و تعداد ناوگان مسافربری فارس نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در نوروز گذشته 71 هزار و 900 بلیط به صورت پیش‌فروش و حضوری به فروش رفته است، افزود: امسال برای کسانی که بلیط را به صورت غیرحضوری تهیه کنند 10 درصد تخفیف و برای کسانی که در ایام کم مسافر، بلیط تهیه کنند 15 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

یزدانی خاطرنشان کرد: با افزایش 6 درصدی ناوگان حمل‌ونقل و تخفیف‌های مذکور در فروش بلیط پیش‌بینی می‌شود تعداد مسافرت‌ها 20 درصد افزایش یابد.

معاون حمل‌ونقل فارس با بیان اینکه زمان آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیط‌های نوروزی از 10 اسفند آغاز می‌شود، تصریح کرد: مردم می‌توانند از 17 اسفند به صورت حضوری برای خرید بلیط اقدام کنند.

وی با اشاره به بخشی از فعالیت‌های این اداره برای آماده‌سازی پایانه‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی در ایام نوروز بیان کرد: 19 مجتمع خدمات‌ بین‌راهی در ایام نوروز آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.

یزدانی با اشاره به فعالیت حمل‌ونقل فارس در بخش ایمنی جاده‌ها گفت: 20 دستگاه برای کنترل نامحسوس در جاده‌ها حضور دارند و جمعیت طرفداران ایمنی راه شعبه فارس برای افزایش ضریب ایمنی راه‌ها راه‌اندازی شده است.

معاون حمل‌ونقل فارس از نصب دوربین‌های سرعت‌سنج در محورهای سپیدان و سروستان خبر داد و افزود: با نصب این سرعت‌سنج‌ها و برگزاری جلسات تحلیل تصادفات انتظار می‌رود میزان حوادث جاده‌ای کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار