کد خبر: ۸۹۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 31 August 2020
مهدوی گفت: مردم و هیئت امنای مساجد آستارا در راستای برگزاری مراسم های عزاداری دهه اول محرم متناسب با پروتکل های بهداشتی همکاری خوبی داشتند.
 

 

«جمشید مهدوی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: طبق نظارت های صورت گرفته، مردم و متولیان هیئت امناهای مساجد  آستارا در راستای برگزاری مراسم های عزاداری دهه اول محرم متناسب با پروتکل های بهداشتی همکاری خوبی داشتند.

 

دبیر ستاد رسیدگی به امور مساجد بندر آستارا ابراز امیدواری کرد: روند رعایت پروتکل های بهداشتی در سایر برنامه های ایام سوگواری محرم و صفر نیز توسط مردم و هیئت امناء های مساجد ادامه داشته باشد تا علاوه بر بهره مندی از این ایام سلامت شهروندان نیز حفظ شود.

 

وی با اشاره به اینکه تمام پروتکل های بهداشتی در مساجد شهری و روستایی آستارا توسط مردم و هیئت امناءهای مساجد رعایت شد تصریح کرد: امسال شاهد مراسم ها و برنامه های منظم عزاداری در مساجد، حسینیه ها و تکایا در شهرستان آستارا بودیم.

 

مهدوی از دست اندرکاران مساجد، حسینیه ها و تکایا که در برگزاری برنامه ها و مراسم های دهه اول محرم پروتکل های بهداشتی را به نحو احسن اجرا کردند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: در مراسمی از هیئت هایی که به نحو احسن پروتکل های بهداشتی را در اجرای برنامه ها و مراسم های عزاداری رعایت کردند، تجلیل و قدردانی می شود.

 

دبیر ستاد رسیدگی به امور مساجد بندر آستارا با اشاره به اینکه در اجرای برنامه های عزاداری دهه اول محرم تعداد کمی از مساجد، برخی مفاد دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکرده و مشکلاتی را به وجود آورند، افزود: به زودی درباره مساجدی که برخی مفاد دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکردند، تصمیم گیری می شود.

 

مهدوی با بیان اینکه به غیر از چند مسجد که از دستورالعمل های بهداشتی تخطی کردند، بیشتر مساجد و هیئت های مذهبی آستارا پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند،گفت: شهرستان آستارا را می توان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی ویژه ماه محرم الگو معرفی کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار