کد خبر: ۸۹۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 30 August 2020
جوان از راه اندازی حسینیه سیار به همت کانون شهدای گمنام لنگرود در ایام محرم خبر داد.
 

 

«مهدی جوان» با اشاره به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا در محدودیت برگزاری عزاداری ها در مساجد و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در این راستا حسینیه سیار کانون شهدای گمنام را راه اندازی کردیم.

 

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام لنگرود با بیان اینکه این حسینیه به همت اعضای کانون در انزلی محله و خیابان ۱۲متری شهید تراهی ایجاد شد افزود: حسینیه متشکل از خودرو، بلندگو و جمعی از جوانان عضو کانون است که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این خیابان اقدام به سوگواری و عزاداری با حضور اعضای محل می کنند.

 

وی با اشاره به استقبال عزاداران از حسینیه سیار کانون شهدای گمنام افزود: همچنین مراسم سوگواری محرم مشتمل بر سخنرانی، نوحه خوانی و سینه زنی با رعایت پروتکل های بهداشتی به مدت ۲ ساعت در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س)برگزار می شود.

 


جوان در ادامه با بیان اینکه تمام این فعالیت ها در کانال مسجد بارگزاری و در اختیار تمام اعضای کانون قرار می گیرد از اجرای طرح" معرفی یاران عاشورایی" خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای محرم و در قالب این طرح با بهره گیری از فضای مجازی به معرفی یاران با وفای سالار شهیدان در دشت کربلا می پردازیم.

 

وی اعلام کرد: جمع آوری کمک های مردمی و تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان از دیگر اقدامات کانون در ماه محرم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار