رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: محل اجرای مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) تحت پوشش ترافیکی پلیس راهور قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۹۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 25 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی با تسلیت ماه محرم و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) اظهار کرد: با توجه به تغییر شیوه مراسمات عزاداری در ایام محرم امسال و پراکندگی مکان‌های برگزاری در سطح شهر، تمامی مساجد، تکایا و حسینه ها تحت پوشش ترافیکی پلیس راهور است.

وی افزود: در صورت صدور مجوز برای نصب داربست‌ها و ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، بایستی به گونه‌ای اقدام شود که با کمترین اشغال سطح خیابان و پیاده‌روها، مشکلات ترافیکی برای عابرین (عزاداران) و وسایل نقلیه فراهم نشود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان به عزاداران شریف توصیه کرد: با توجه به اینکه اغلب عزاداران لباس تیره می‌پوشند، به مسئولان دسته‌ها و هئیت‌های عزاداری توصیه می‌شود حتماً عزاداران در موقع عبور از عرض معابر احتیاط بیشتری داشته باشند.

وی گفت: در صورت ورود هیئت‌ها خصوصاً در شب، به سطح معابر کمترین سطح از سواره رو را در اختیار بگیرند و عزیزانی که همیار هستند، در قسمت ابتدا، انتها و کنار دسته‌های عزاداری مراقب حرکات خودروها به‌ویژه موتورسوران باشند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار