کد خبر: ۸۷۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ 18 July 2020

صفایی رئیس دپارتمان داوران هیات فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد از نظارت و قضاوت داوران استان در لیگ دسته یکم فوتبال باشگاههای کشور جام آزادگان خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد ، رئیس دپارتمان داوران هیات فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد از نظارت و قضاوت داوران استان در لیگ دسته یکم فوتبال باشگاههای کشور جام آزادگان خبر داد.
مهــدی صفــایــی ، با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت : یک ناظر و دو داور فوتبال استان در لیگ دسته یکم فوتبال باشگاهای کشور جام آزادگان قضاوت می کنند
صفایی گفت :با ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور ،یک ناظر و دو داور استان در لیگ دسته یکم فوتبال باشگاههای کشور قضاوت می کنند.
رئیس دپارتمان داوران هیات فوتبال استان اظهار داشت : صفدر احمدی بعنوان ناظر داوری ، بازی تیم های قشقایی شیراز و رایکا بابل از هفته ی 30 لیگ دسته یکم باشگاه های کشور جام آزادگان را نظارت می کند. این بازی روز شنبه 28 تیرماه و از ساعت 19و 20 دقیقه در استادیوم پارس شیراز برگزار می شود و پیمان فرخی مهر بعنوان داور ، رحیم حاجی پور و صادق رستمی بعنوان کمک داور و یعقوب آشوری بعنوان داور چهارم این بازی را قضاوت می کنند.
صفایی از قضاوت کمک داور و داور ملی فوتبال استان در بازی تیم های استقلال خوزستان و مس کرمان در شهر اهواز خبر داد و افزود : بازی تیم های استقلال خوزستان و مس کرمان از هفته ی 30 لیگ دسته یکم باشگاههای کشور جام آزادگان روز شنبه 28 تیرماه از ساعت 20 و 45 دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود و طبق ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور حمید رضا افشون بعنوان کمک داور اول و مجتبی افرا بعنوان داور چهارم در این بازی قضاوت می کنند.
این مقام مسئول در کمیته داوران هیات فوتبال استان تصریح کرد : کیوان علی محمدی از گلستان بعنوان داور ، حمید رضا افشون از کهگیلویه وبویراحمد بعنوان کمک داور یک ، عدنان پیروی از فارس بعنوان کمک داور دوم و مجتبی افرا از استان کهگیلویه وبویراحمد کار قضاوت این بازی حساس را بر عهده دارند. محمد دوستی از قزوین بعنوان ناظر داوری این بازی می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار