نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی عصر سه شنبه با حضور استاندار و تعدادی از مسوولان قم در محل نمایشگاه های بین المللی این استان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰ 01 September 2015
به گزارش تابناک قم، مدیر عامل شرکت توسعه نمایشگاه های بین المللی قم اظهار داشت: این نمایشگاه پس از یک وقفه 6 ماهه از امروز تا سیزدهم شهریورماه از ساعت 17 تا 23 در محل نمایشگاه بین المللی قم واقع در انتهای بلوار نواب صفوی جنب ساختمان استانداری برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

سید حسین میر سراجی با بیان اینکه این نمایشگاه در یکهزار و 200 متر مربع مساحت با 40 غرفه آماده برپایی شده است، افزود: بیش از 45 شرکت که 21 مورد آن ایرانی و یا مونتاژ برندهای خارجی هستند، در این نمایشگاه حضور دارند، و انواع لوازم خانگی از جمله ظروف تفلون، تلویزیون، یخچال فریزر، آب گرمکن، ماشین لباس شویی، جارو برقی و محصولات دیگر را به نمایش می گذارند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مصرف کنندگان با قیمت و کیفیت لوازم خانگی عنوان کرد، و افزود: این نمایشگاه بیشتر جنبه بازاریابی دارد، و کلیه بازدید کنندگان با معرفی به فروشگاه از تخفیف ویژه برخوردار می شوند.

وی همچنین با بیان اینکه به منظور جلوگیری از هم پوشانی و ارایه خدمات بهتر شرکت های تولید کننده لوازم خانگی این نمایشگاه با یک فاصله زمانی خاصی در استان های مختلف کشور برگزار می شود، افزود: طبق زمانبندی های اعلام شده این نمایشگاه در نیمه دوم بهمن 94 نیز در قم بر پا خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار