استاندار خبر داد
حسین کلانتری گفت : در چهاردهمین روز از اردیبهشت هیچ تست مثبتی در کهگیلویه و بویراحمد ثبت نشد .
کد خبر: ۸۴۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ 03 May 2020

حسین کلانتری گفت : در چهاردهمین روز از اردیبهشت هیچ تست مثبتی در کهگیلویه و بویراحمد ثبت نشد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا گفت : از مجموع ۷۱ تست انجام گرفته خوشبختانه هیچ نمونه مثبتی وجود نداشت.
استاندار در ادامه افزود : با توجه به این نکته که اعلام شده است مناطق سفید می توانند برخی فعالیت های آموزشی مستقیم را آغاز کنند و در استان ما اکثر مناطق جزء این مناطق سفید هستند ، از ۲۷ اردیبهشت به بعد احتمال آغاز فعالیت های آموزشی مستقیم وجود دارد.
کلانتری افزود : برای ما مهمترین موضوع حفظ سلامت مردم است و مطمئنا در هر اقدامی اول باید به این مهم توجه شود.
وی تاکید کرد همچنان برگزاری مراسمات برای ما به یکی از نکات چالش برانگیز استان مطرح است و باید مردم در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشند.
حسین کلانتری در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: تیم نظارت قوی برای نظارت بر بازار از سوی اصناف راه‌اندازی شود.
وی با اظهار نگرانی و انتقاد از عدم رعایت برخی از صنوف در استان گفت: مشاغل کم ریسک فعال  شدند اما پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند.
وی با قدردانی از از فضای مجازی و سایت‌ها که در این ایام همراهی می‌کنند با انتقاد از حضور در برنامه‌های تشییع و خاکسپاری گفت: همه درگذشتگان عزیز ما بودند اما شرایط ایجاب می‌کند که جمع نشوید تا مردم دچار بیماری نشوند.
استاندار با تاکید بر این که از تجمعات و تشییع جنازه‌ها آسیب دیدیم خطاب به برخی صاحبان عزا گفت: این چه دعوتی است که مردم را به خطر می‌اندازید روح مردگان راضی نیست آن‌ها عزیر ما هم بودند اما نباید با جان مردم بازی کرد.
وی با بیان اینکه در برنامه صدا و سیمای استان از مقام درگذشتگان تجلیل می‌شود افزود: در یک مراسم یک نفر ۲۹ نفر را گرفتار کرد چقدر باید هزینه شود و با یک عدم ملاحظه این همه مشکل درست شود.
وی با اشاره به تقسیم بندی شهرها به سفید و زرد و قرمز بر اساس محاسبات گفت: هیچ شهر ما در وضعیت قرمز نیست تنها سه شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
استاندار با تاکید بر این که بازگشت کرونا در استان ما خطرناک‌تر است چرا که بعضی از استان‌ها پیک را پشت سر گذاشتند و تلفات خود را دادند و عبور کردند اظهار کرد: تفاوت این است که  ما  کنترل کردیم و اگر این کنترل رها شود آسیب زیاد می‌شود و تلفات زیادی خواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار