سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی کرونا آذربایجان غربی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعضای ستاد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۴۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶ 22 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی درباره اهمیت رسانه گفت: جریان سازی، جریان شناسی و آسیب شناسی سه رکن اصلی رسانه است که می‌توان با عملیاتی نمودن آن‌ها مدیریت بیماری کرونا را تسهیل بخشید.

حجت الاسلام دکتر ناصر خدایاری درباره اتحاد بین رسانه‌ها افزود: رسانه‌ها تاکنون با اتحاد و همدلی برای رسیدن به هدف واحد مقابله با بیماری کرونا تلاش کرده اند که در ادامه فعالیت نیاز به همدلی و همکاری بیشتری می‌باشد.

در ادامه مدیر واحد اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا استان درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: یکی از فاکتور‌های کلیدی کاهش تعداد مبتلایان، رعایت بهداشت عمومی و رفتار مردم است.

آقاپور با بیان این که بخش عمده افزایش مبتلایان در استان سهم بیماریابی است، افزود: رفتار ویروس کرونا مشخص نیست و با رعایت بهداشت فردی و درخانه ماندن مردم، زنجیره انتقال کرونا قابل قطع می‌باشد.

وی درباره پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: پروتکل‌های بهداشتی در مراحل ثبت نام سایت salamat.gov.ir جهت رعایت به اصناف ارائه می‌شود.

نماینده قرارگاه رک در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد کرونای آذربایجان غربی گفت: از زمان تعیین راهبرد "فاصله گذاری هوشمند" به جای "فاصله گذاری اجتماعی" از سوی این کمیته، قرارگاه رسانه‌ای رک ۳۳ محتوای تولیدی مستقل، ۱۰ محتوای مشترک با کارگروه فضای مجازی، ۳ محتوای مشترک با حوزه هنری، ۴ گزارش خبری، ۷ اینفوگرافیک و ۲ گزارش مشترک با صداوسیما تولید یا توسط همکاران خبرنگار و فعالین فرهنگی اجتماعی عضو قرارگاه انتشار داده است.

حامد عطایی در خصوص یکی از مصوبات جلسه قبلی کمیته اطلاع رسانی مبنی بر تبلیغات محیطی در مناطقی کم برخوردار شهر اورمیه که امکان دسترسی شان به فضای مجازی محدود است اعلام کرد که قرارگاه طرحی در این خصوص با مشارکت یکی از سازمان‌های مردم نهاد، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، انجمن طراحان گرافیک و اتحادیه چاپخانه داران استان در دست تهیه دارد که به زودی اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار