پژمان صالحی فر در گفتگو با تابناک:
مدیر کل مرکز انتقال خون استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه اهدا خون یک نیاز ضروری و همیشگی است از مردم تقاضا دارم برای اهدا خون اقدام کنند و مطمئن باشند امکانات سازمان انتقال خون کاملا بهداشتی و استرلیزه است.
کد خبر: ۸۲۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 05 March 2020

پژمان صالحی فردر گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:نیاز به خون همیشگی است و مربوط به زمان و مکان خاصی نیست، بیمارانی مثل تالاسمی، تصادفات و جراحی ها که همیشه به خون نیاز دارند و هیچوقت تعطیل نمی شوند. 

وی افزود: متاسفانه در این ایام با شیوع بیماری کرونا مراجعه بسیار کم شده و این می تواند در آینده مشکل ساز شود و اگر ادامه یابد بحرانش کمتر از بحران کرونا نیست. از مردم می خواهیم در این شرایط حساس به مرکز انتقال خون مراجعه کنند، اکثر اهدا کنندگان انتقال خون اهدا کننده مستمر هستند.

مدیر کل مرکز انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا ما وظیفه خود دانستیم، آستین همت را بالا زدیم و این عمل خدا پسندانه را انجام دادیم، تا  مردم بدانند مشکی برایشان پیش نمی آید،همچنین اطمینان می دهم در سازمان انتقال خون بسترهای بهداشتی فراهم است، همه امکانات استریل وسایل یک بار مصرف استفاده می شود و نگرانی از بابت ابتلا نداشته باشند.

این مسئول خاطر نشان کرد: افراد در بدو ورود معاینه می شوند و علائم بیماری بررسی می شود، اگر علائم داشته باشند اجاره ورود ندارند و با توجه به اینکه به ایام پایان سال نزدیک می شویم در تعطیلات نوروز ممکن است اهدا خون کمتر شود، لازم است افراد مراجعه کنند و ما بتوانیم ذخیره کافی داشته باشیم.

صالحی فر بیان داشت:به مردم توصیه می کنیم برای کار غیرضروری از منزل خارج نشوند، اما اهدا خون یک کار ضروری است و افرادی که از خانه خارج می شوند در کنار کار دیگر اهدا خون را فراموش نکنند.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار