مدیر چاپ دیجیتال آرمان به یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی نام چاپخانه خود را به "سردار" تغییر داد.
کد خبر: ۸۱۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 06 January 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مجتمع چاپ دیجیتال آرمان در ادای احترام و دِین به ساحت قدسی سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با نگارش نامه‌ای خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تغییر نام این واحد چاپی به "سردار" شد.

در دیدار داود تقی زاده مدیر چاپ آرمان با حجت الاسلام ناصر خدایاری، بابازاده معاون فرهنگی و کاظمی کارشناس چاپ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که در معیت دکتر مجید محبی رییس اتحادیه چاپخانه داران آذربایجان غربی انجام شد، مدیرکل ارشاد با تحسین این حرکت ارزشمند، وجود سردار سلیمانی را فراتر از نامها و جناح ها و جریانهای سیاسی و متعلق به بطن جامعه توصیف کرد که فقدانش آحاد جامعه را اندوهگین ساخته و اتحاد و انسجام ویژه ای در بین مردم ایجاد کرده است.

محبی رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان نیز اقدام نمادین این واحد چاپی را ستود و اعلام کرد خانواده چاپ و تبلیغات آذربایجان غربی از این ضایعه بزرگ متاثر و امیدوار است جنایتکاران تروریست سزای این اقدام ددمنشانه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن ببینند.

داود تقی‌زاده مدیر چاپ آرمان نیز با اهداء تابلوی تمثال شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارادت قلبی خود به این سردار سرافراز اسلام گفت و اظهار داشت با این اقدام هرچند ناچیز برای تغییر نام واحدی که قریب ۲۰ سال با این برند خدمات چاپی ارائه می‌کرد، بتواند ضمن تسکین تالمات روحی خود، روح ملکوتی سردار سلیمانی و همه شهدای اسلام و انقلاب را از خود خشنود کند.

گفتنی است در این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با قید فوریت دستور طی مراحل اداری تغییر نام این واحد چاپی را صادر و کاظمی کارشناس امور چاپ این اداره کل هم برای اقدام سریع این دستور قول مساعد داد.
 
انتهای پیام/ حمید مختاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار