در هفته ناجا در تایباد صورت می‌گیرد:
فرمانده نیروی انتظامی تایباد اظهارکرد: ان شاءالله در هفته ناجا از لباس پلیس افتخاری و نگهبان محله در شهرستان تایباد رونمایی خواهدشد.
کد خبر: ۷۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 15 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سرهنگ محمدرضا روحی فرمانده نیروی انتظامی تایباد در گفتگو با تایبادخبر گفت: به‌منظور جلوگیری از تردد خودروهای سنگین در سطح شهر که مردم و شهروندان از ایجاد صداهای ناهنجار و آلوده نمودن هوای شهر توسط این خودروهای سنگین ناراضی بودند ، طی هماهنگی با دادستان شهرستان، از تردد این خودروها در سطح شهر جلوگیری و سه پارکینگ با تجهیزات و امکانات لازم راه اندازی شد و تعداد ۶ نگهبان برای پارکینگها از طریق شرکت خدماتی انتظامی بکارگیری شد.

بکارگیری و آموزش نگهبانان محله در تایباد

وی افزود: همچنین بمنظور پیشگیری سرقت از اماکن خصوصی و دولتی تعدادی نگهبان محله در نقاط مختلف شهرستان بکارگیری شده و دوره های آموزشی درخصوص راههای پیشگیری از وقوع سرقت برای این عزیزان برگزارشد.

پلیس افتخاری در تایباد

روحی عنوان کرد: در راستای اجرای دستورالعمل پلیس افتخاری، نیروهای متعهد و کارآمدی با تحصیلات دیپلم به بالا توسط پلیسهای تخصصی فرماندهی انتظامی شهرستان تایباد بمنظور همکاری با پلیس در ماموریتها آموزش و بکارگیر شدند.

وی ادامه داد: این پلیسهای افتخاری برای برقراری امنیت در شبهای احیا و مراسمات مذهبی ماه رمضان با نیروی انتظامی شهرستان تایباد همکاری ویژه داشتند.

وی اضافه کرد: پلیسهای افتخاری بدون هیچگونه چشمداشتی و یا دریافت حقوقی در کنار پلیس، فقط با هدف ایجاد امنیت و آسایش برای همشهریان عزیز فعالیت می نمایند.

روحی خاطرنشان کرد: هدف ما از بکارگیری نگهبان محله و پلیس افتخاری در تایباد ، مشارکت حداکثری شهروندان در ایجاد شهری آرام و بدون جرایم است.

رونمایی از لباس پلیس افتخاری و نگهبان محله در هفته ناجا

فرمانده نیروی انتظامی تایباد گفت: ان شاءالله در هفته ناجا از لباس پلیس افتخاری و نگهبان محله در شهرستان تایباد رونمایی خواهدشد.

وی در بخش دیگری از گفته هایش عنوان کرد: ما با افزایش تعداد گشتهای خودرویی و موتور سیکلتی نیروی انتظامی و بکارگیری نگهبان محله در سطح شهر میزان سرقتهای شهرستان در چهارماهه اول امسال را نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۴۰درصد کاهش دادیم، همچنین در چهارماه نخست امسال ۴/۵ درصد کاهش تصادفات را در تایباد داشته ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار