شعار راهپیمایی روز قدس امسال، «روز جهانی قدس؛ شکست معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین» بود.
مراسم راهپیمایی روز قدس صبح امروز(جمعه 10 خرداد) با حضور گسترده مردم روزه دار استان در مسیرهای راهپیمایی آغاز شد.
کد خبر: ۷۵۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 31 May 2019

به گزارش تابناک تبریز، این مراسم در شهر تبریز و دیگرشهرهای استان در مسیرهای منتهی به میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد،   

 

نه» راهپیمایان به معامله قرن

راهپیمایان تبریزی پلاکاردهایی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و نیز دست نوشته‌هایی از جمله "فلسطین تنها نیست، روز قدس روز حیات مجدد اسلام، آمریکا بزرگترین تروریست جهان است، القدس لنا، ملت ما عاشق مبارزه با صهیونیست هاست، در دست داشتند.

  راهپیمایان:به زودی در قدس نماز می‌خوانیم

راهپیمایان روز جهانی قدس با در دست داشتن پلاکاردهایی همچون «به زودی در قدس نماز جماعت می خوانیم»، «نحوالقدس»، «من فلسطینی نیستم اما مسلمانم» و «فلسطین برای فلسطینی‌ها» انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به تصویر کشیدند.

این آئین چهلمین راهپیمایی روز جهانی قدس است که هر سال با حضور گسترده و توفنده ملت ایران در شهرها و روستاهای سراسر کشور برگزار می‌شود؛ امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران در سال 1358 (رمضان 1399 هجری قمری) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز رسمی حمایت از ملت فلسطین اعلام کرد و از آن زمان راهپیمایی روز جهانی قدس با شرکت پرشور و میلیونی ملت ایران هر سال گسترده‌تر از قبل برگزار می‌شود.

روز قدس روز تجلی وحدت و همبستگی مسلمانان و آزادگان جهان و روز قدس روز حیات اسلام است و در این روز مردم مسلمان و روزه دار آذربایجان شرقی با نمایش وحدت و اقتدارشان، پیام همبستگی خود را به ملت مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار